خبرگزاری کار ایران

فرماندار بندر انزلی:

وظیفه‌داریم در حمایت از شورای شهر و شهرداری مضایقه نکنیم

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۴۸۴

فرماندار بندر انزلی گفت: وظیفه داریم در حمایت از شورای شهر و شهرداری از هیچ کمکی مضایقه نکنیم و نهایت حمایت و پشتیبانی را داشته باشیم.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، میرشمس مومنی‌زاده با حضور در جلسه شورای اسلامی شهر بندرانزلی با اعضای این شورا دیدار و گفتگو کرد. 

فرماندار شهرستان بندرانزلی پس از شنیدن میاحث و مسائل اعضای شورای اسلامی شهر بندرانزلی طی سخنانی با اشاره به وجود ظرفیت‌های بسیار خوب در شهرستان و کمک آن به توسعه شهرستان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه عمده جمعیت شهرستان ما در شهر زندگی می‌کنند، اگر بناست ما کار بزرگی انجام دهیم این کار بزرگ در شهر نمود پیدا می‌کند.  وظیفه داریم در حمایت از شورای شهر و شهرداری از هیچ کمکی مضایقه نکنیم و نهایت حمایت و پشتیبانی را داشته باشیم. 

نماینده عالی دولت در شهرستان ضمن قدردانی از زحمات مسئولین گذشته شهرستان و با تاکید بر این نکته که در تلاش آنها تردیدی نیست افزود: باید بپذیریم آنچه امروز در بندرانزلی می‌بینیم استحقاق مردم این شهر نیست. یکی از راه‌های برون رفت از این شرایط مشارکت مردم با دستگاه‌های اجرایی است و در این راستا باید اعتماد مردم جلب شود چرا که همراهی و همکاری مردم بعد از جلب اعتماد آنها محقق می‌شود.

میرشمس مومنی‌زاده همچنین افزود: باید در مسیر پیشرفت شهرستان همه کسانی‌که به توسعه شهرستان علاقه‌مند هستند با هم تعامل داشته و همدل و همراه باشند. البته این بدان معنی نیست که نسبت به هم نقد و ارزیابی نداشته باشیم و نواقص و کاستی‌ها را مطرح نکنیم بلکه به این معناست که نقدها منصفانه و نگاه ما نگاهی پیش‌برانه باشد که اگر چنین نباشد به سمت توسعه و پیشرفت نخواهیم رفت و انرژی کار کردن را از یکدیگر خواهیم گرفت و به جای هم‌افزایی و تعالی ضرر خواهیم کرد.

فرماندار شهرستان بندرانزلی در پایان با اشاره به این نکته که قرار نیست همه افراد یک تفکر واحد داشته باشند، بر لزوم تعامل و همراهی تمام مسئولان شهرستان تاکید و خاطرنشان کرد: بر خود وظیفه می‌دانم در کنار امام جمعه و نماینده شهرستان از تمام ظرفیت‌ها در جهت خدمت به مردم استفاده کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز