خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا تاکید کرد:

ضرورت خدمات‌دهی مناسب به تجار و بازرگانان داخلی و خارجی در آستارا

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۹۴۷

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا بر ضرورت خدمات دهی مناسب به تجار و بازرگانان داخلی و خارجی در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در بازدید از شرکت انبارهای عمومی آستارا گفت: ارائه خدمات مطلوب می‌تواند نقش مهمی در توسعه‌تجارت و داد و ستد و رونق‌بخشی به اقتصاد منطقه داشته باشد.

وی اضافه کرد: مشتری مداری یک اصل در داد و ستد است و باید همه دستگاه‌های خدمات دهنده به تجار و بازرگانان و کسبه در این شهرستان طوری رفتار کنند که رضایت‌مندی مشتری تامین شود.

وی ارائه خدمات مناسب از سوی گمرک، شرکت انبارهای عمومی و سایر بخش ها را از ضروریات و اولویت ها عنوان کرد و گفت: مسئولان این مجموعه ها باید به آن توجه کافی و وافی داشته باشند.

به گفته وی تکمیل زنجیره خدمات و ایجاد امکانات و تجهیزات لازم از جمله نیازمندی هایی است که در این شهرستان باید به آن توجه‌شود و مسئولان ارشد سازمان‌های خدمات‌دهنده می‌بایست با درک جایگاه این شهرستان به عنوان پیشانی جمهوری اسلامی نسبت به آن حساس باشند.

رنجکش ادامه داد: تکریم مراجعین و رعایت حقوق شهروندی ضرورت دیگری است که انتظار است با آموزش کارکنان به آن بیشتر توجه شود و ما در این شهرستان می بایست فرهنگ خدمات مطلوب به جامعه هدف را ترویج دهیم.

وی همچنین نسبت به مجهز شدن شرکت انبارهای عمومی به تجهیزات ایمنی و حفظ اموال نیز تاکید کرد.

مدیر عامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا در این بازدید گفت: با بهره برداری از تسمه نقاله ایرانی در این واحد گمرکی، 60 درصد هزینه تخلیه و بارگیری کالاهای تاجران کاهش یافت.

کیومرث مجلسی افزود: انبارهای واحد خدمات گمرکی آستارا مجهز به تسمه نقاله 36 متری تولید داخل شد و با راه اندازی آن شاهد تسریع حمل و نقل و کاهش هزینه ها هستیم.

وی اظهار کرد: هزینه صرف شده برای راه اندازی این تسمه نقاله، یک میلیارد و 100 میلیون ریال است و این دستگاه ظرفیت انتقال پنج هزار تن بار را در روز داراست.

وی با بیان اینکه تجهیز شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا منجر به رونق تجارت در مرز این شهرستان می شود، اظهار کرد: در سال گذشته جهت تکمیل ناوگان لجستیکی شرکت، یک دستگاه جرثقیل 15 تنی و یک دستگاه لیفتراک سه تنی با هزینه ای بالغ بر سه میلیارد ریال خریداری شد.

مجلسی از آغاز صدور قبض الکترونیکی انبار برای تجار در شرکت انبارهای عمومی آستارا خبر داد و بیان کرد: این امر برای تقویت سیستم گمرک الکترونیک اجرا می شود و رضایت تجار و بازرگانان را در پی داشته است.

وی با اشاره به اینکه شرکت انبارهای‌عمومی آستارا از 45 نیروی نگهبان حفاظتی بهره می برد، ادامه داد: نگهداری کالا و تقویت امنیت از سیاست‌های این واحد گمرکی است و تمام بخش‌های شرکت به سیستم اطفای حریق و دوربین مداربسته مجهز شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز