خبرگزاری کار ایران

فرماندار لاهیجان خبر داد:

برگزاری یادواره ۶۵٠ شهید شهرستان لاهیجان

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۶۹۱

فرماندار لاهیجان از برگزاری یادواره ۶۵٠ شهید شهرستان لاهیجان در ١٩ اسفندماه خبر داد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، جلسه هماهنگی یادواره ۶۵٠ شهید شهرستان و اعزام کاروان راهیان نور شهرستان لاهیجان به ریاست سید محمد احمدی فرماندار شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار لاهیجان در ابتدای جلسه افزود:اعزام کاروان راهیان نور حرکتی بسیار ارزشمند، انقلابی و ماندگار در تاریخ جمهوری اسلامی ایران بود، هست و خواهد ماند بنابراین مدیران دستگاه ها باید برای ترویج چنین سرمایه‌ای به میدان بیایند.

ایشان با تاکید به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرموده اند؛ هشت سال دفاع مقدس ما صرفا یک امتداد زمانی و فقط یک برهه زمانی نیست، گنجینه عظیمیست که تا مدت های طولانی ملت ما می‌تواند از آن استفاده بکند آن را استخراج کند و مصرف کند، افزود: ما باید این گنجینه ها را به خوبی حراست کرده و به نسل های بعدی منتقل کنیم.

وی  افزود: در مکتب انقلاب اسلامی شهادت و گفتمان شهادت به عنوان یک عنصر و دستاورد برای ما شکل گرفته است که به عنوان عنصر بقاع انقلاب یاد میشود که راهیان نور هم احیاگری این مسئله میباشد

سید محمد احمدی عنوان کرد: محصول گفتمان شهادت امنیت است که امروزه به خوبی در کشور ما لمس می‌شود و تمام دشمنان ما مبحوس این آرامشی هستند که شهدا برای ما به ارمغان آورده اند.

 احمدی اظهار داشت: قریب به چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی میگذرد و هنوز حال و هوای منطقه جنوب آکنده از مظلومیت شهدایی است که جوانان نسل چهارم را به خود جذب می‌کند.

فرماندار لاهیجان ادامه داد: در سرزمین راهیان نور، همدلی و همزبانی به عینه دیده میشود چرا که در موقع جنگ اگر این یکرنگی، همدلی و همزبانی مردم، بسیج و ارتش نبود نمی‌توانستیم در مقابل دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی بایستیم.

 احمدی افزود: ١٩ اسفندماه یادواره ۶۵٠ شهید شهرستان لاهیجان برگزارد می شود.بر این باوریم تجلیل از شهدا،ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مایه بقای انقلاب اسلامی است و تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است،به همین منظور از محضر گرانقدر همه مردم ولایتمدار دعوت می شود تا در یادواره پیش رو زینت بخش محفل الهی و معنوی باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز