خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل بار و مسافر شهرداری رشت خبر داد:

تعامل با شهرداری رشت جهت برنامه ریزی درحوزه فعالیت های آتی ورزش تاکسیرانان

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۰۵۷

مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل بار و مسافر شهرداری رشت از تعامل با شهرداری و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت برای برنامه ریزی در حوزه فعالیت های آتی ورزش تاکسیرانان خبرداد.

به گزارش ایلنا از رشت، در مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات فوتسال جام بزرگ تاکسیران که  با حضور نیکومنش نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت، حاجی پور رئیس شورای شهرستان، رسولی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورا، شیرزاد سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت، موسوی روزان رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی، علوی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا ،امیرلو مدیرعامل جدید سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر ، شریفی شهردار منطقه سه و جمعی از تاکسیرانان حضور داشتند.

شریفی شهردارمنطقه سه و مدیر عامل سابق سازمان حمل ‌و نقل بارو مسافر شهرداری رشت خطاب به حاضرین اظهار داشت: از تمام مشکلات شما از جمله حضور بی حدوحصر مسافربرهای شخصی ، نرخ کرایه ناعادلانه ، استهلاک لاستیک ها و ... اطلاع داریم . امید است با تاسی از اهل بیت و توجهات ویژه حضرت ولی عصر (عج) و دخت گرامی نبی اسلام حضرت فاطمه سلام الله علیها کلان شهر و ایرانی اسلامی و آباد در کنار هم داشته باشیم. 

امیرلو مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل بار و مسافر شهرداری رشت  بیان داشت:  هدف اصلی دومین دوره مسابقات فوتسال جام تاکسیرانان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به لحاظ فراهم سازی بستر مناسب برای ایجاد تحرک، نشاط و انگیزه لازم فعالیت روزانه در تاکسیرانان و تسری آن به مردم بوده است.

امیرلو  از تعامل باشهرداری وسازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت برای برنامه ریزی درحوزه فعالیت های آتی ورزش تاکسیرانان خبرداد و گفت : با بررسی ردیف بودجه سال ۹۶برنامه های بلند مدت را به روز رسانی خواهیم نمود.

وی ابراز امیدواری کرد : سازمان حمل و نقل بار و مسافرشهرداری رشت میزبان خوبی برای گردشگران درسال نوباشد. 

حاجی پور نیز در مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات فوتسال جام بزرگ تاکسیران اظهار داشت:  اگرچه تمام مشکلات را نمی شود حل کرد اما تلاش می کنیم با آنچه در توان داریم به مشکلات رسیدگی نماییم

رئیس شورای شهرستان رشت از تشکیل کارگروهی برای بررسی و رسیدگی به موضوع تاکسی های رشت خبر داد .

وی گفت بعضی شانتاژ و فرافکنی می کنند باید نماینده ای از تاکسیرانان در هیات مدیره حضور داشته و باشد. 

نیکومنش نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز در ارتباط با اهمیت نقش رانندگان تاکسی گفت: آرامش و امنیت با دیدن دو فرد به هر مسافری حاکم می شود ، راننده تاکسی و پلیس.

رسولی رییس کمیسیون ترافیک وحمل ونقل شورا وقوع اتفاقات خوب برای رفع مشکلات رابه رانندگان ناوگان حمل‌ و نقل بار ومسافرشهری نوید داد

وی درارزشگذاری  خدمات این صنف زحمتکش گفت  : کافیست تصور کنیم اگر یک روز تاکسی درسطح شهر نباشد چه اتفاقی خواهد افتاد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز