خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل برق منطقه ای گیلان:

صنعت برق، دانشگاه بزرگی برای یادگیری و اندوختن تجربه و دانش‌کاری است

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۲۸۸

مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان در مراسم معارفه و شروع به کار کارکنان جدیدالاستخدام این شرکت گفت: صنعت برق، صنعتی زیربنایی و دانشگاه بزرگی برای یادگیری و اندوختن تجربه و دانش‌کاری است.

به گزارش ایلنا از رشت، در مراسم معارفه و شروع به کار کارکنان جدیدالاستخدام شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان بلبل آبادی مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان بیان داشت: صنعت برق، صنعتی زیربنایی، توانمند، پویا و دانشگاه بزرگی برای یادگیری و اندوختن تجربه و دانش کاری است که به جرات می‌توان ادعا کرد که نمونه آن در هیچ محیط‌کاری دیگر وجود ندارد.تنوع موضوعات، بکارگیری تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و از همه مهمتر حضور و وجود کارکنان متعهد، متخصص و ایثارگر با تجارب بسیار گرانبها که نمونه آن را در هیچ مجموعه دیگری نمی‌توان سراغ گرفت، این مجموعه را کاملا متمایز و شاخص و حتی الگو قرار داده است.

در این راستا شرکت برق منطقه‌ای گیلان ضمن بکارگیری قوه خلاقیت و نوآوری، انجام کار تیمی و یادگیری جمعی و تعهد و تخصص در مسیر رشد و تعالی سازمانی را در سرلوحه کار خود قرار داده است و شاهد این مدعا، کسب رتبه های برتر کشوری و استانی در زمینه های مختلف در بازه زمانی بسیار کوتاه است.

بلبل آبادی با اشاره به تنگناهای شدید مالی موجود در صنعت برق کشور بیان داشت: شرکت برق منطقه ای گیلان موضوع تامین منابع مورد نیاز برای امکان احداث پروژه های زیرساخت شبکه انتقال و فوق توزیع از طریق فاینانس خارجی به مبلغ 56 میلیون یورو و همچنین بانک توسعه زیرساخت آسیا به مبلغ 113 میلیون یورو را در دستور کار خودش قرار داده است که از کارهای بزرگ و زیربنایی است که امیدواریم به زودی شاهد اجرای پروژه های مربوطه در سطح استان گیلان باشیم. حجم پروژه های یاد شده به میزانی است که شبکه انتقال و فوق توزیع استان را متحول خواهد کرد.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به اهمیت انرژیهای تجدیدپذیر بیان داشت: رویکرد عمده و اساسی دیگری که ظرف سال جاری پایه گذاری و به شدت مورد توجه قرار گرفته و کلید خورده است موضوع بکارگیری از انرژیهای تجدیدپذیر بادی و خورشیدی است. استان گیلان با پتانسیل انرژی بادی بیش از 3000 مگاوات و همچنین وجود انرژی خورشیدی بسیار مناسب در جنوب استان از موهبت الهی و موقعیت استراتژیک بسیار خوبی برخوردار بوده که در این زمینه هم برنامه ریزی و اقدامات بسیار خوبی در ظرف چندین ماه گذشته رقم خورده است و به نحوه مطلوب در حال مدیریت و پیگیری است. بکارگیری مولدهای مقیاس کوچک برای غلبه بر مشکلات شبکه انتقال و فوق توزیع از دیگر موارد قابل توجه برق گیلان است.

وی با اشاره به اهمیت مدیریت مصرف در صنعت برق کشور بیان داشت: توجه به بحث مدیریت مصرف در صنایع بزرگ و کوچک و حتی مصارف خانگی، علیرغم اینکه در حیطه ماموریت کاری شرکت برق منطقه ای گیلان قرار ندارد، بطور جدی و مستمر در حال برنامه ریزی و پیگیری است.

در این بخش هدف نهایی کاهش مصرف و علی الخصوص کاهش پیک مصرف در تابستان است که این موضوع از چندین منظر و بعد می تواند مورد توجه باشد. 1- عدم نیاز به سرمایه گذاری کلان در بخش تولید و شبکه انتقال و فوق توزیع و توزیع و اختصاص سرمایه گذاری مربوطه در بخش صنایع و کارهای تولیدی. 2- کاهش آلاینده های زیست محیطی به مقدار بسیار زیاد که موضوع بسیار حیاتی برای کشور و جهان می باشد.

گفتنی است که در پایان، مراسم ادای سوگند و امضا سوگند نامه توسط کارکنان جدیدالاستخدام انجام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز