خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودسر خبر داد:

بارش بیش از 1/5 متر برف در مناطق کوهستانی رودسر

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۴۰۲

فرماندار رودسر گفت: در ارتفاعات حدود ۱۵۰ سانتی متر بارش برف گزارش شده و ارتفاع برف در جلگه به بیش از ۳۰ سانتی متر می رسد.

به گزارش ایلنا از رودسر، فرماندار رودسر در خصوص آخرین وضعیت شهرستان رودسر گفت: در ارتفاعات حدود ۱۵۰ سانتی متر بارش برف گزارش شده و ارتفاع برف در جلگه به بیش از ۳۰ سانتی متر می رسد.

امیر جانبازی رودسری اضافه کرد: بارش برف در نقاط مختلف شهرستان رودسر متوقف شده و در حوزه‌های آب ، برق ، گاز وتلفن نیز هیچگونه مشکلی تاکنون وجود نداشته است.

فرماندار رودسر افزود: تمامی مسیرهای اصلی و فرعی باز بوده و با کمک دهیاران راه های فرعی و اصلی روستاها نیز بازگشایی شده است.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان رودسر اعلام داشت: طی اطلاعیه‌ای از سوی اداره کل آموزش و پرورش گیلان  فعالیت های آموزشی  مدارس ابتدایی در رودسر، کلاچای، رحیم آباد، چابکسردر شیفت صبح و عصر تعطیل می باشد و فعالیت آموزشی در دیگر مقاطع آموزش و پرورش شهرستان رودسر فردا صبح با یک ساعت تأخیر آغاز می شود.

جانبازی عنوان داشت : طبق اعلام استاندار  گیلان تمامی ادارات گیلان فردا باز است که بالتبع شهرستان رودسر نیز شامل آن می شود تا کارهای خدمات رسانی ناشی از یخ زدگی را انجام دهند.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به اقدامات شایسته آفرودسواران کلاچای افزود: حضور این گروه ورزشی در سطح شهر توانست در بازگشایی مسیرها کمک رسان باشد و احساس مسئولیتشان که تا نیمه های شب بهمراه تیم مدیریت بحران در شهر به فعالیت بودند ستودنی و قابل ارزش بود

وی با بیان این مطلب که نانواییهای سطح شهرستان از دو روز قبل از بارش برف در آماده باش بودند گفت: از لحاظ تامین نان هیچ مشکلی وجود نداشت و نانوایی‌ها از صبح تا پایان شب یکسره در حال پخت بودند تا مردم برای تهیه این وعده غذایی مهم مشکلی نداشته باشند

فرماندار رودسر از تمامی دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان که در طول این چند مدت در آماده باش و در بیدارباش کامل بسر بردند تقدیر و تشکر کرد و همچنین از مشارکت بسیار خوب مردم که خودجوش به برفروبی و بازگشایی مسیرها پرداختند قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز