خبرگزاری کار ایران

بخشدارمرکزی آستانه‌اشرفیه:

برجام حاصل تدابیر دولت تدبیر و امید است/ انکار دستاوردهای برجام غیرمنصفانه است

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۶۰۶

بخشدار مرکزی آستانه‌اشرفیه با تأکید بر اینکه برجام از تصمیمات کلان نظام است، افزود: برجام حاصل تدابیر دولت تدبیر و امید با هدایت هوشمندانه رهبر انقلاب و رساندن به ساحل ولایت و حمایت مردم است.

به گزارش ایلنا از آستانه اشرفیه، بخشدار مرکزی آستانه‌اشرفیه با اشاره به برخی نقدهای غیرمنصفانه مطرح شده درباره برجام اظهار داشت: نادیده گرفتن دستاوردهای برجام و تلاش‌های تیم دیپلماسی بی‌انصافی محض است.

محمدحسن‌خواه بابیان اینکه فضای ایجادشده و نقش‌آفرینی ایران در مجامع بین‌المللی یکی از دستاوردهای برجام است، گفت: برجام به‌گونه‌ای تصویر واقعی آمریکا را برای جهانیان به رخ کشید که امروز این کشور در حال منزوی شدن در بین سایر کشورهاست تا جایی که خود مردم آمریکا تفکرات سردمدار مخالف برجام یعنی رئیس جمهور جدید این کشور را مورد نقد قرار می‌دهند.

بخشدار مرکزی آستانه‌ اشرفیه با تأکید بر اینکه قضاوت با عینک بدبینی عدالت را به همراه ندارد، بیان کرد: انکار افزایش‌صادرات نفت و نزدیک‌شدن این میزان به قیمت پیش از تحریم به‌عنوان یکی از استراتژیک‌ترین محصولات مؤثر در تصمیم‌گیری‌های اقتصادی در جامعه جهانی و داخلی غیرقابل ممکن است.

محمد حسن‌خواه با اشاره وضعیت اقتصادی و سیاسی کشور درگذشته گفت: کشور ما در زیر بند هفت قرار داشت و همین موضوع بسیاری از فشارهای ناجوانمردانه را از سوی مستکبران حواله مردم ما کرده و دست سرمایه‌گذاران خارجی را از کشور کوتاه می‌کرد و مردم ما با علم بر این‌گونه مسائل به گفتمانی رأی دادند که امروز شاهد دستاوردهای همین گفتمان هستند.

وی با اشاره به اینکه برجام منجربه آزاد شدن بخشی از منابع بلوکه‌شده درآمدهای کشور شده و بخشی از بدهی دولت به بانک مرکزی پرداخت کرده است گفت: بهبود مبادلات با خارج، جذب سرمایه برای تولید بیشتر داخل، واردات ارزان‌تر و باکیفیت‌تر، قراردادهای مشارکت خارجی در زمینه‌های نفت و پتروشیمی، تأثیر برجام در واردات علم و محصول در صنایع خودرو و هواپیما از مبرهن‌ترین دستاوردهای برجام است که با فراهم‌تر شدن زیرساخت‌ها پولی تأثیرات آن بیش‌ازپیش نمایان می‌شود.

بخشدارمرکزی آستانه‌اشرفیه با تأکید بر اینکه برجام از تصمیمات کلان نظام است افزود: برجام حاصل تدابیر دلت تدبیر و امید با هدایت هوشمندانه رهبر انقلاب به‌عنوان ناخدای کشتی انقلاب اسلامی و رساندن به ساحل ولایت و حمایت مردم است که برخی با انکار دستاوردهای برجام خواسته یا ناخواسته با ایجاد دودستگی به همدلی موجود در کشور ضربه می‌زنند.

وی به تأثیر گفتمان اعتدال در تصمیم‌گیری‌ها و نقش‌آفرینی مسئولان در مجامع داخلی و خارجی اشاره کرد و افزود: اعتدال، گفتمانی است که با برنامه‌ریزی زمان‌بندی‌شده، همواره تزریق امید به جامعه و ارتقای سطح زندگی مردم را به‌عنوان مؤثرترین جریان انقلابی و همیشه درصحنه در نظر گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز