خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی گیلان:

افزایش مراکز روزانه از سیاست‌های بهزیستی است

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۳۶۲

مدیرکل بهزیستی گیلان با بیان این که افزایش مراکز روزانه از سیاست های بهزیستی است، خاطرنشان کرد:فرهنگ سازی در رابطه با نگهداری سالمندان در مراکز روزانه بایستی گسترش یابد.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرکل بهزیستی گیلان از افتتاح مرکز آموزشی و توانبخشی روزانه سالمندان در رشت خبر داد و افزود:مرکز روزانه سالمندان با ساختمانی به مساحت 250 متر مربع با ظرفیت پذیرش 30 سالمند و برآورد هزینه حدود یک میلیارد و پانصد میلیون ریال و اشتغال زایی برای حدود 6 نفر از افراد مجرب و کار آزموده به بهره برداری رسید .

محمدرضا پارسی افزود:از جمله خدمات مرکز آموزشی و توانبخشی روزانه سالمندان ارائه خدمات پزشکی،توانبخشی، روانشناسی،پرستاری به همراه کلاسهای آموزش قرآن، یوگا، شعر، ادبیات و کاردستی است .

وی با بیان این که افزایش مراکز روزانه از سیاست های بهزیستی است،خاطرنشان کرد:فرهنگ سازی در رابطه با نگهداری سالمندان در مراکز روزانه بایستی گسترش یابد.

پارسی برگزاری جشن ها و مراسم مذهبی در اعیاد و مناسبت هادر جهت برقراری ارتباط بین نسل ها و شرایطی جهت توانمند سازی سالمندان به منظور ایجاد روحیه شاد و مفرح برای سالمندان از دیگر برنامه های این مرکز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز