خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راه و شهرسازی گیلان خبر داد:

افتتاح پروژه مشارکتی کتابخانه عمومی سلیمانداراب

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۸۲۷

مدیر کل راه و شهرسازی گیلان از افتتاح پروژه مشارکتی کتابخانه عمومی سلیمانداراب در نهمین روز از دهه فجر خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، علیخاوری مدیر کل راه و شهرسازی اظهار داشت : در سی و هشتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و در ایام ا... دهه مبارک فجر ، پروژه مشارکتی کتابخانه عمومی سلیمانداراب رشت به بهره برداری رسید.

وی افزود : در راستای بازآفرینی محدوده ها و محلات هدف شهری و طرح ساماندهی و توانمندسازی سکونتگاههای غیررسمی استان گیلان ، بصورت مشارکتی فیمابین شرکت مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری ایران ، اداره کل راه و شهرسازی گیلان ، اداره کل کتابخانه های عمومی و استانداری گیلان به بهره برداری رسید.

مدیر کل راه و شهرسازی گیلان در ادامه خاطرنشان کرد و گفت: این پروژه به مساحت عرصه 751 مترمربع ، زیربنای کل پروژه 630 مترمربع ، اسکلت بتنی و در سه طبقه روی کرسی بنا شده است . همچنین یک کتابخانه سیار با نام قاصدک به بهره برداری رسید.

لازم به ذکر است که مجموعه پروژه های مشارکتی دیگر محله سلیمانداراب شامل ، سالن ورزشی چند منظوره ( در مرحله بهره برداری) ، زمین فوتبال استاندارد ( در مرحله انتخاب پیمانکار توسط شهرداری )، کف سازی و آرامسازی خیابان دسترسی آرامگاه میرزا کوچک خان ( در دست اجرا با پیشرفت 40 درصدی عملیات روسازی ) و پل عابر پیاده ( در مرحله طراحی ) می باشد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز