خبرگزاری کار ایران

بیانیه دانشگاه آزاد استان گیلان در خصوص یوم الله 22 بهمن

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۷۳۹

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، از عموم میهن اسلامی علی الخصوص دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی گیلان دعوت به عمل آورده تا بار دیگر با نمایش « وحدت کلمه » خود ، در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت نمایند.

به گزارش ایلنا از رشت، دانشگاه آزاد اسلامی گیلان بیانیه ای در خصوص یوم الله 22 بهمن صادر کرد.

متن بیانیه بشرح ذیل است:

22 بهمن ماه یوم ا... پیروزی انقلاب اسلامی ، نقطه عطفی در تاریخ ایران و جهان بود که ضمن قطع شدن دست مستکبران از دامن ملت ایران، نظامی جدید با ندایی جدید به میدان آمد که طنین آرمان هایش امروز از جای جای جهان بگوش می رسد و اینک جشن پیروزی انقلاب اسلامی در سی و نهمین سالگرد آن ، با بیداری اسلامی ملتهای مسلمان جهان همراه بوده که این خود نشانه ای از پیام انقلاب اسلامی بوده که به قلب تمام آزادی خواهان جهان نفوذ کرده است .

پیروزی انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن سال 1357 میراث گرانبهای سالها ایستادگی و مبارزه ملتی بزرگ است که به رهبری حضرت امام خمینی ( ره ) سلسله طاغوت را بر هم زده و با برافراشتن پرچم لا اله الا الله و حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و نثار مظلومانه جان شهیدان در راه این انقلاب باعث پیروزی انقلاب اسلامی ایران شدند .

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ، حضرت امام خمینی ( ره ) و خاطره شهدای گرانقدر این انقلاب به پیروی از ندای مقام معظم رهبری ، از عموم مردم غیور و متدین میهن اسلامی علی الخصوص دانشگاهیان و فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان دعوت به عمل آورده تا بار دیگر با نمایش « وحدت کلمه »  خود ، در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت نموده و همچون گذشته نقشه ها و دسیسه های دشمنان انقلاب را نقش بر آب سازند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز