خبرگزاری کار ایران

فراخوان مسابقه طراحی یادمان و نماد حجمی ۲۲ بهمن دانشگاه آزاد اسلامی زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۱۵۱

دبیر اجرایی مسابقه طراحی یادمان و نماد حجمی ۲۲ بهمن زنجان از ارائه فراخوان مسابقه طراحی یادمان و المان حجمی ۲۲ بهمن از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان خبر داد.

دبیر اجرایی مسابقه طراحی یادمان و نماد حجمی ۲۲ بهمن زنجان، گفت: تمثال حضرت امام(ره)، عکس شهدا و سرو به عنوان نماد مقاومت از دیگر معیارهای ارزشی و داوری طرح‌های پیشنهادی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگا رایلنا از زنجان، مهرداد توکلی، امروز، دوشنبه(۶بهمن) با اشاره به برگزاری مسابقه طراحی یادمان ۲۲ بهمن در زنجان اظهار داشت: این مسابقه به منظور ارج نهادن به رشادت‎ها و فداکاری‎ها پاسداشت مقاومت، ایثارگری و ولایت‎مداری مردم ایران برگزار می‌شود.

توکلی، با اشاره به اینکه پاسداشت یاد و خاطره افرادی که با از خود گذشتگی، آسایش و آرامش را به ما هدیه کرده و نهال انقلاب را پایه‎گذاری کردند، از دیگر اهداف این مسابقه است، تصریح کرد: معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان با همکاری گروه مهندسی شهرسازی در نظر دارد طراحی یادمان ۲۲ بهمن را از طریق مسابقه به اجرا بگذارد.

این مسئول در ادامه خاطر نشان شد: با توجه به اهمیت طراحی، ساخت و نصب نمادهای ۲۲ بهمن، معاونت فرهنگی دانشگاه از همه دانشجویان علاقه‌‎مند و هنرمند دعوت می‎کند که در طراحی یادمان و المان حجمی ۲۲ بهمن به صورت فردی و گروهی اقدام به همکاری کنند.

دبیر اجرایی مسابقه طراحی یادمان و نماد حجمی ۲۲ بهمن زنجان ایجاد رقابت سالم و سازنده میان طراحان شهری و معماران، ایجاد شور و نشاط علمی در جامعه دانشگاهی در دهه فجر انقلاب اسلامی و توسعه همکاری اجتماعی میان دانشجویان را از اهداف برگزاری این مسابقه عنوان کرد و گفت: ارتقای فرهنگ عمومی در زمینه هویت فضاهای دانشگاهی، فرآهم کردن عرصه مناسب برای معرفی استعدادهای نو و ناشناخته، پرورش استعدادها و نوآوری‌ها و حفظ ارزش‎ها و ارتقای کیفیت معماری و طراحی دانشگاه از دیگر اهداف برگزاری این مسابقه است.

توکلی همچنین تصریح کرد: ایجاد فرصت برای انتخاب طرح‎های برتر و نیل به طرح‎های کارآمد، بهینه و مناسب با فرهنگ، اقلیم، محیط زیست و اقتصاد و تعامل بین اساتید دانشگاهی به ویژه در حوزه شهرسازی از دیگر اهداف این مسابقه است.

وی با بیان اینکه بهره‌گیری از نمادهای مذهبی، نمادهای عاشورایی، مهدویت، دفاع مقدس، عروج و صعود شهیدان، ایثار، نمادهای تظاهرات انقلاب به ویژه راهپیمایی انقلابی بانوان زنجان از معیارهای داوری و ویژگی‎های طرح‌های پیشنهادی است، افزود: تمثال حضرت امام(ره)، عکس شهدا و سرو به عنوان نماد مقاومت از دیگر معیارهای ارزشی و داوری طرح‌های پیشنهادی محسوب می‌شود.

این مسئول ادامه داد: مهدی ساشور پور، علی شکوهی، نرگس کریمی، هومن ثبوتی، زهره ترابی به عنوان اعضای هئیت داوران این مسابقه معرفی شده ‌اند.

دبیر اجرایی مسابقه طراحی یادمان و المان حجمی ۲۲ بهمن زنجان با اشاره به اینکه همه دانشجویان و علاقه‎مندان می‎توانند برای شرکت و دریافت کد مسابقه و مشخصات طرح، مشخصات فردی به همراه شماره دانشجویی خود را به آدرس www. sharsazi. g @ gmail. com ارسال کنند.

وی دراین زمینه افزود: همچنین علاقه‎مندان می‎توانند با شماره تلفن ۰۹۳۸۹۰۰۱۱۲۰ تماس حاصل فرمایند.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار به این مسابقه تا پایان وقت اداری روز شنبه ۲۵ بهمن ماه سال جاری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز