خبرگزاری کار ایران

با اعلام برگزیدگان دو سالانه‌ هنر‌های تجسمی اعضا؛

3 اثر از کانون گیلان درجمع آثار برتر و شایسته‌تقدیر قرارگرفت

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۵۷۸

اسامی برگزیدگان ششمین دو سالانه‌ هنر‌های تجسمی اعضای کانون درحالی اعلام شد که اثر «سوگند مسافر»به عنوان اثر برتر و آثار«آوا سلطانی» و «صدف صالح پور» به عنوان آثار شایسته تقدیر معرفی شدند.

به گزارش‌ایلنا از رشت، ششمین دو سالانه‌ هنرهای‌تجسمی کانون در چهاربخش«نقاشی»، « خوشنویسی»، «سفال‌گری» و «عکاسی» برگزار شد و در مجموع 1696 اثر به دبیرخانه‌ این جشنواره رسید.

بر همین اساس در رشته‌ی سفال‌گری و از میان آثارارسالی مربوط به گروه سنی 13 تا 16 سال، اثر سوگند مسافر از مرکز فرهنگی هنری املش که آیین شِتی بَران (شادی بران ) عروسی گیلانی را معرفی‌می کرد، در جمع آثار برگزیده‌ این رشته جای گرفت و درهمین ‌بخش نیز اثر صدف صالح پور از کانون شفت، به عنوان اثر شایسته‌ تقدیر معرفی‌شد.

 دربخش نقاشی نیز که بیشترین آثار ارسالی به دبیرخانه  را به‌خود اختصاص داده است، اثر آوا سلطانی از میان نقاشی‌های ارسالی گروه‌سنی 4 تا 66 سال به عنوان اثر شایسته‌ی تقدیر انتخاب شد.

گفتنی است زهرا طاهری نیا و فاطمه‌ نصیر، مربیان سفال‌گری مراکز فرهنگی هنری املش و شفت و همچنین مژگان سیفعلی نژاد، مربی نقاشی کانون چوکا نقشی ارزشمند در این موفقیت داشته‌اند.

شایان ذکر است ششمین دو سالانه‌ی هنرهای تجسمی اعضای مراکز ثابت، سیار و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با موضوع «آداب و رسوم سرزمین مادری من» برگزار شده بود

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز