خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان:

جشنواره‌ها یکی از پایه‌های فرهنگی و مکانی برای بروز فعالیت‌های فرهنگی و هنری هستند

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۴۷۷

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در حاشیه برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری فجر گفت: در روند برگزاری جشنواره ها شرایطی مهیا می شود تا هنرمندان خود را محک بزنند.

به گزارش ایلنا از رشت، علی پورحسن درخصوص برگزاری برنامه قصه‌خوانی با موضوع انقلاب در جشنواره فجر رشت، یادآور شد: گیلان در حوزه ادبیات و هنر در سال‌های قبل و بعد از انقلاب سرآمد بوده است.

وی با اشاره به اینکه عرضه هنر و دستاوردهای هنری در جشنواره ها امکان‌پذیر است، گفت: تنوع فعالیت هنری و فرهنگی در جشنواره فجر رشت بسیار مناسب است و در این جشنواره هنرمندان بخش های مختلف موسیقی، نمایش، نقاشی، خوشنویسی و غیره هنر خود را عرضه می کنند و به نمایش گذاشته‌اند.

حسن‌پور افزود: موضوع قصه از اهمیت بالایی برخوردار است و در قرآن کریم این مهم با عنوان «احسن القصص» مطرح شده است.

این مسئول فرهنگی خاطرنشان کرد: جشنواره ها یکی از پایه های فرهنگی و مکانی برای بروز فعالیت های فرهنگی و هنری هستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان با اعلام اینکه حوزه شعر انقلابی بسیار مورد توجه است، تصریح کرد: در بحث داستان انقلابی باید بیشتر توجه شود و این موضوع می تواند در قالب چنین جشنواره هایی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

حسن پور با بیان اینکه یکی از شیوه‌های قرآنی داستان گویی است، عنوان کرد: در قالب هنر قصه گویی می توانیم فرهنگ انقلاب و نظام اسلامی را مطرح کنیم و به یادگار بگذاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز