خبرگزاری کار ایران

طی سه روز اخیر صورت گرفت:

ارسال ۴۸۵ هزار لیتر نفت سفید برای ساکنین مناطق فاقد گاز طبیعی

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۴۵۰

طی سه روز اخیر ۴۸۵ هزار لیتر نفت سفید سهمیه نیمه دوم بهمن و نیمه اول اسفند سالجاری برای مصرف کنندگان نفت سفید ساکن مناطق فاقد گاز طبیعی ارسال شد.

به گزارش ایلنا از رشت،  عملیات سوخت‌رسانی به نیروگاه‌ها برای تولید برق استان در روزهای گذشته در اولویت سوخت‌رسانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان بود و در این راستا پنج میلیون و ۹۴۲ هزار لیتر نفتگاز به نیروگاه پره سر و سه میلیون و ۹۱۳ هزار لیتر نفتگاز به نیروگاه سیکل ترکیبی رشت ارسال شد.

سوخترسانی به نیروگاه سیکل ترکیبی رشت از طریق خط لوله و مستقیماً از طریق انبارنفت شهید بهمنی مقدم رشت و به نیروگاه پره سر از طریق نفتکشهای جاده پیما انجام می گیرد .

ارسال پنج میلیون و ۹۴۲ هزار لیتر نفتگاز به نیروگاه پره سر با اعزام ۲۴۰ دستگاه نفتکش سوخترسان در سه روز گذشته از رشت به پره سر انجام گرفته است .

در همین راستا با افت چهار درجه ای فشار هوا در روزهای پایانی هفته گذشته دو میلیون و ۵۶۱ هزار لیتر نفتگاز غیرنیروگاهی، شش میلیون و ۳۴۶ هزار لیتر بنزین ( سوپر و معمولی ) و ۶۹۶ هزار لیتر نفتکوره نیز در استان توزیع شد .

همچنین طی سه روز اخیر ۴۸۵ هزار لیتر نفت سفید سهمیه نیمه دوم بهمن و نیمه اول اسفند سالجاری برای مصرف کنندگان نفت سفید ساکن مناطق فاقد گاز طبیعی ارسال شد.

این سهمیه از کالابرگهای شماره ۱۰۷ ، ۲۰۷ ، ۳۰۷ و ۵۰۷ تحویل شده است که از تاریخ ۱۰/۱۱/۹۵ ( دهم بهمن ۹۵ ) تا ۱۰/۱۲/۹۵ ( دهم اسفند ۹۵ ) قابلیت دریافت دارند .

گفتنی است میزان سوخت هوایپمایی (ATK ) مصرفی در این ایام در استان گیلان ۱۶۳ هزار لیتر است که ازطریق مرکز سوختگیری هواپیمایی شهید اسدپور تامین و به عنوان خوراک به وسایل پرنده فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت تحویل شده است .

توزیع ۷۴ هزار لیتر گاز مایع ( LPG ) نیز از دیگر فرآورده‌های نفتی توزیع شده شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان است که از چهارشنبه تا عصر جمعه در استان توزیع شده است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز