خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد گیلان:

کلنگ مجتمع فرهنگی و هنری پره سر به زمین زده شد

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۰۹۳

کلنگ احداث مجتمع فرهنگی و هنری پره سر با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در زمینی به مساحت ٢ هزار و ٧٥٠ متر مربع و با ٢٠ میلیارد ریال اعتبار به زمین زده شد.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، به مناسب دهه مبارک فجر کلنگ مجتمع فرهنگی و هنری شهر پره سر از پروژه های ویژه شهرستان رضوانشهر توسط مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان صبح شنبه شانزدهم بهمن ماه با حضور مسئولان و دوستداران فرهنگ و هنر در پره سر زده شد.

فیروز فاضلی در این آئین گفت: فرهنگ و هنر ذاتاً وحدت بخش و اتحاد آفرین است و با توجه به شرایط خاص منطقه پره سر این پروژه در همین راستا تعریف شده و برای استحکام بخشی پایه‌های وحدت در این بخش موثر خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان با اشاره به اعتبار در نظر گرفته برای این پروژه گفت: در گذشته کلنگ های بدون پشتوانه در جاهای مختلف به زمین زده شد که جای بسی تأسف دارد و امروز دولت را با مشکل مواجه ساخته که برای این امور هیچ بودجه ای تعریف نشده بود.

وی افزود: برای این مجتمع با ٨٠٠ متر مربع زیربنا و با ظرفیت ٣٠٠ صندلی، مبلغ ٢٠ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که طی مدت ٢ سال باید به اتمام برسد.

در این آئین فرماندار، مدیران دستگاه های اجرایی، مردم و معتمدان محلی نیز حضور داشتند.

از دیگر برنامه های دکتر فاضلی حضور در سومین جشنواره اربا دوشاب، افتتاحه تالار مهستان پره سر و بازدید از نمایشگاه نقاشی و صنایع دستی پره سر بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز