خبرگزاری کار ایران

به میزبانی منطقه ویژه پارس و با هدف تکمیل پردیس فرهنگی عسلویه؛

نشست مشترک هم اندیشی وزارت خانه‌های نفت و فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۹۶۶

نشست مشترک هم اندیشی وزارت خانه‌های نفت و فرهنگ و ارشاد اسلامی به میزبانی منطقه ویژه پارس و با هدف تکمیل پردیس فرهنگی عسلویه برگزار شد.

نشست مشترک هم اندیشی وزارت خانه‌های نفت و فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز، به میزبانی منطقه ویژه پارس و با هدف تکمیل پردیس فرهنگی عسلویه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، مهدی یوسفی در ابتدای این نشست ضمن خیرمقدم گویی به ارائه گزارشی از خدمات فرهنگی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در سال جاری پرداخت.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به دغدغه فرهنگی وزارت نفت و سازمان منطقه ویژه پارس به نمایندگی از این وزارت‌خانه در پایتخت انرژی کشور گفت: از آنجایی که تمدن صنعتی در سواحل استان بوشهر در حال شکل گیری است و این تمدن به عنوان نماد تلاش و سازندگی صنعت نفت در ایران اسلامی می‌تواند برگی درخشان از توسعه صنعتی و اقتصادی کشور محسوب شود به همین منظور توجه به حوزه فرهنگ همواره مورد تاکید وزیر محترم نفت بوده است و در منطقه ویژه پارس نیز کمک به توسعه فرهنگی متوازن با توسعه صنعتی در اولویت برنامه‌ها قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه هم اکنون طرح مطالعات اجتماعی منطقه ویژه پارس در حال بررسی و تدوین می‌باشد تصریح کرد: از آنجایی که تقویت فرهنگی می‌تواند از توسعه ناهمگون در این منطقه عظیم صنعتی جلوگیری کند لذا عزم مدیران صنعت نفت در منطقه ویژه پارس در کمک به توسعه فرهنگی جزم است.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت نیز در این نشست با اشاره به دستور و تاکید وزیر نفت در اجرای پردیس فرهنگی و هنری عسلویه گفت: تکمیل و راه‌اندازی این مجموعه فرهنگی و هنری می‌تواند موجب رشد فرهنگی ساکنان محیط پیرامونی و کارکنان صنعت نفت را فراهم سازد.

اکبر نعمت الهی تصریح کرد: این مجموعه به عنوان یک بسته کامل زیر ساخت فرهنگی و هنری می‌تواند ارائه دهنده خدمات متعدد فرهنگی و هنری باشد که این امر بسترساز موقعیتها و کشف خلاقیتهای فرهنگی و هنری در این منطقه خواهد بود.

مجری طرح کمک به عمران مناطق نفت خیز جنوب ‏، معاون فرماندار عسلویه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشاور ارشد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این نشست به بیان دیدگاههای خود در این خصوص پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز