خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

حضور رئیس شورای شهر رشت در جمع آتش‌نشانان شهر باران

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۰۶۶

ریاست شورای اسلامی شهر رشت با حضور در سازمان آتش نشانی با مدیرعامل ، معاونت عملیات و روسای ایستگاه های ۱۲ گانه آتش نشانی رشت دیدار کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، مسعود کاظمی ریاست‌شورای اسلامی شهر رشت ضمن تسلیت به مناسبت شهادت ۱۶ آتش‌نشان شهیدحادثه دلخراش ساختمان پلاسکو برای آتش‌نشانان و تمامی امدادگران آرزوی سلامتی کرد و افزود: حادثه رخ داده شده بواسطه فرو ریختن و محبوس شدن آتش نشانان جان بر کف که برای نجات جان و مال هم نوعان خود شجاعانه دل به آتش زدند؛ برای تمامی آحاد مردم تاسف برانگیز بود.

رئیس شورای شهر رشت ضمن خسته نباشید خدمت آتش نشانان خدوم شهر باران؛ از نزدیک در جریان تلاش ها و عملیات های محوله آتش نشانان در هفته پر کار اخیر قرار گرفت.

بابک رمضانی مدیرعامل سازمان آتش نشانی ضمن خیر مقدم به میهمانان گرانقدر افزود:تمام تلاش‌مان را به کار بستیم تا بتوانیم بخصوص طی روزهای گذشته به وظایف محوله در راستای رسالت سازمانی به بهترین نحو ممکن عمل نمائیم.

رمضانی به فراخوان نیروهای استراحتی آتش نشان در روزهای پر کار چند روز اخیر اشاره کرد و افزود: تشکر می‌کنم از همکاران پرتلاش‌ام که بواسطه حجم عملیات های محوله با حضورشان در ایستگاه های آتش نشانی در کنارمان بودند تا بتوانیم در راستای خدمت رسانی به شهروندان گرانقدر بدون هیچ وقفه‌ای پاسخگوی نیازهای‌شان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز