خبرگزاری کار ایران

معاونت عملیات سازمان آتش نشانی رشت خبر داد:

ثبت 250 عملیات امدادرسانی آتش نشانان در پنجشنبه برفی

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۲۰۷

معاونت عملیات سازمان آتش نشانی گفت: عملیات امداد و نجات و اطفای آتش سوزی توسط آتش نشانان تاکنون بالغ بر ۲۵۰ مورد بوده است.

به گزارش ایلنا از رشت، شهرام مومنی معاونت عملیات این سازمان از آماده باش ناوگان خودرویی و آتش نشانان شهر رشت از شب گذشته ۱۳ بهمن ۹۵ خبر داد و گفت: آماده باش آتش نشانان تا زمان عادی شدن وضعیت امداد رسانی ادامه خواهد داشت.

شهرام مومنی افزود:  عملیات امداد و نجات و اطفای آتش سوزی توسط آتش نشانان تاکنون در ساعت ۱۳:۰۰ روز پنج شنبه بالغ بر ۲۵۰ مورد بوده است.

وی با اشاره به اینکه متصدیان ارتباطات ۱۲۵ آتش نشانی تاکنون پاسخگوی بیش از ۳۰۰۰ تماس شهروندان بوده اند افزود: از تعداد ۲۵۰ حادثه رخ داده شده از روز گذشته؛ بالغ بر ۱۵۰ مورد آن مربوط به امداد رسانی آتش نشانان به خودروهای گیر افتاده در برف ، ۵۰ مورد ایمن سازی محل حادثه بواسطه پارگی سیم های برق معابر، ۴۰ مورد ایمن سازی، پاک سازی و جمع آوری درختان سقوط کرده در معابر، یک مورد حریق خودرو، ۶ مورد حریق منزل مسکونی و تجاری و ۳ مورد خدمات ایمنی بوده است.

وی با اشاره به اخطاریه شماره ۲۳ هواشناسی گیلان که نشان دهنده تقویت سامانه سرد و بارش زا از روز چهارشنبه ۱۳ بهمن ۹۵ در استان  بوده است افزود: طبق همان اخطاریه این سامانه بعدازظهر پنجشنبه بتدریج از استان خارج خواهد شد که بتدریج طی عصر و شب از سمت غرب استان با کاهش ناپایداری و سپس کاهش ابر روبرو خواهیم بود.

معاونت عملیات سازمان آتش نشانی با بیان اینکه تمامی خودروهای آتش نشانی در سطح شهر در حال امداد رسانی به شهروندان است افزود:از شهروندان خواسته می شود حتما نکات ایمنی را در روزهای برفی رعایت کنند تا بواسطه عدم رعایت برخی نکات دچار مشکل و حادثه نشوند.

همین گزارش حاکی است: سامانه ارتباط با اداره برق ۱۲۱ ، سامانه ارتباط با آتش نشانان ۱۲۵ و سامانه ارتباط با شهرداری ۱۳۷ می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز