خبرگزاری کار ایران

مدیر امور شعب بانک رفاه کارگران گیلان خبر داد:

پرداخت 205 میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۹۹۵

مدیر امور شعب بانک رفاه کارگران گیلان گفت:205 میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط (طرح بهین یاب) در قالب 39 فقره توسط بانک رفاه کارگران استان پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیر شعب بانک رفاه کارگران گیلان امروز در نشست خبری با خبرنگاران گفت: در 10 ماه گذشته، دو میلیون و 760 هزار دلار گشایش ارزی در بانک رفاه استان انجام گرفت که از دستاوردهای برجام است.
سید ولی الله محققی با تشریح فعالیت های بانک رفاه کارگران افزود: این بانک در استان گیلان در کمتر از 24 ساعت انواع ضمانت نامه ها را صادر می کند.
وی اظهار داشت: رشد منابع بانک رفاه کارگران تا پایان دی ماه در گیلان، بیش از 10 درصد و سهم بانک رفاه کارگران بین شش بانک تجاری ( شامل ملی، صادرات، سپه، تجارت، ملت و رفاه کارگران) در استان گیلان، 1 / 11 است.
وی خاطر نشان کرد: همچنین در 10 ماه گذشته، 215 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در قالب دو هزار و 150 فقره پرداخت شده است.

محققی اذعان داشت: در این مدت ، 205 میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط (طرح بهین یاب) در قالب 39 فقره توسط بانک رفاه کارگران استان پرداخت شده است.
وی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و زندانیان را از دیگر خدمات بانک رفاه کارگران در این مدت عنوان کرد.
در زمان حاضر 394 هزار و 450 بیمه شده اصلی شامل یک میلیون و 170 هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی استان گیلان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز