خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان خبر داد:

توقیف دو خودرو با ثبت بیش از 250 فقره تخلف

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۹۲۱

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان گفت: حضور رانندگان متخلف در جاده ها موجب افزایش تصادفات و واردآمدن خسارات جبران ناپذیر می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، سرهنگ محمدرضا محمدی گفت: در اجرای طرح برخورد با خودروهای دارای جریمه پرداخت نشده، ماموران پلیس راهور شهر رشت یک دستگاه خودرو زانتیا را به علت انجام تخلفات رانندگی متوقف کردند. 

وی بیان داشت: طبق بررسی های صورت گرفته ، این خودرو 40 میلیون و 38 هزار ریال خلافی پرداخت نشده و 154 فقره تخلف ثبت شده داشت. 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان بیان کرد: همچنین در اجرای طرح برخورد با خودروهای دارای خلافی بالا ٬ ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی مرکز استان یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس را جهت بررسی مدارک متوقف کردند. 

سرهنگ محمدی اذعان داشت: مشخص شد این خودرو دارای 25 میلیون و 200 هزار ریال خلافی پرداخت نشده و 110 فقره تخلف است.

وی بیشترین تخلفات این راننده را نیز سرعت غیرمجاز عنوان و اضافه کرد: حضور رانندگان متخلف در جاده ها موجب افزایش تصادفات و واردآمدن خسارات جبران ناپذیر می شود از این رو ، پلیس ضمن برخورد با اینگونه رانندگان، ایمنی را در تردد شهروندان افزایش می دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز