خبرگزاری کار ایران

رییس کمیسیون عمران و توسعه شهری:

مباحث حقوقی توسعه کارخانه کود آلی گیلان بررسی شود

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۸۷۳

رییس کمیسیون عمران و توسعه شهری در خصوص لایحه توسعه و بهسازی کارخانه کود آلی اظهار داشت: شرکت کود آلی گیلان دارای سهامدار است و باید بحث های حقوقی آن به دقت بررسی شود .

به گزارش ایلنا از رشت، رییس کمیسیون عمران و توسعه شهری در خصوص لایحه توسعه و بهسازی کارخانه کود آلی اظهار داشت: شرکت کود آلی گیلان دارای سهامدار است و باید بحث های حقوقی آن به دقت بررسی شود .

عباس صابر افزود :برای شورا باید تعیین تکلیف شود که آیا قرار است سهام شهرداری در این شرکت بالاتر رود و یا اینکه آن سهامداران نیز قرار است سهمی در این توسعه داشته باشند و باید این مساله در هیات مدیره شرکت نهایی شده و در لایحه ذکر شود .

وی بیان کرد: برآوردی که داده شده برآورد تقریبی است و اگر بخواهیم به اجرایی شدن پیش برویم باید لایحه را در گام اول با یک مبلغ نهایی و مصوب کنیم و سپس در فرآیند اجرا ، طرح به تصویب کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا برسد .

علی بهارمست معاون خدمات شهری شهرداری رشت اظهار کرد : در بحث استراتژی مدیریت پسماند شهر رشت یکی از راههای ساماندهی سراوان این است که میزان زباله آن محل کاهش یابد و بهرحال در این پردازش میانی شرکت کمپوست و کود آلی هر چقدرتقویت شود از میزان حجم زباله در سراوان کاسته می شود .

وی افزود: این مساله باید در دو بخش صورت گیرد یکی تقویت سیستم فعلی کارخانه کود آلی است و دیگری توسعه کارخانه است . با توجه به اینکه شرکت زیادی در این زمینه فعالیت می کنند تهیه اسناد مناقصه و ارزیابی قیمت ها کار سختی به نظر می رسد چون صرفه و صلاح مجموعه نیز باید در نظر گرفته شود .

بهارمست اذعان داشت:  در زمینه بحث حقوقی هم باید راهکاری در نظر گرفته شود چون موضوع سهام باید مشخص شود و به میزان آن آورده سهام داران معلوم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز