خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری گیلان خواستار شد؛

ضرورت تجهیز جاده‌ها از طریق دوربین های هوشمند

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۷۸۳

رئیس کل دادگستری گیلان گفت: ادارات متولی نسبت به تجهیز جاده‌های استان و کنترل مسیرهای ارتباطی از طریق ابزار الکترونیکی و دوربین‌های هوشمند اقدام کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، نشست شورای برنامه ریزی با حضور  رئیس کل دادگستری استان  برگزار شد.

احمد سیاوش پور رئیس کل دادگستری استان  با ابراز تسلیت و ابراز همدردی با  خانواده های  شهدا و مصدومین حادثه پلاسکو  یادآور شد:  از آنجا جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهای حادثه خیز در خصوص بلایای طبیعی می باشد ضروری است دوره های آموزشی در زمینه  امدادرسانی و  کمک های اولیه در راستای تامین امنیت بیشتر شهروندان در اولویت کاری  دادگستری استان قرار گیرد.

وی با اشاره به  ایام الله دهه مبارک فجر و روزهای پیروزی انقلاب اسلامی  از مسئولین فرهنگی دادگستری استان خواست تا  اقدامات لازم  جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم دهه فجر صورت گیرد و جشن انقلاب  پرشور تر از سالهای گذشته  با حضور پرسنل دادگستری استان و دستگاه های تابعه قضایی  برگزار گردد.

رئیس شورای قضایی استان  با اشاره به نزدیک شدن  به فصل بهار و ایام  تعطیلات نوروزی  و افزایش آمار تصادفات جاده‌ای در سال جاری تصریح کرد: ادارات متولی نسبت به  تجهیز جاده های استان  و کنترل مسیرهای ارتباطی از طریق ابزار الکترونیکی و  دوربین های هوشمند  اقدام عاجل نمایند.

در این نشست مجید الهیان ، قائم مقام دادگستری کل استان  گیلان ،اخبار و رویدادهای مهم استان را به سمع حاضرین رسانده و پس از ایشان هر کدام از معاونین گزارشی از حوزه های تحت سرپرستی ارائه نمودند و در خاتمه، پس از طرح مسایل مرتبط با دستگاه قضایی استان، تصمیمات لازم اتخاذ و مصوب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز