خبرگزاری کار ایران

فرماندار سیاهکل خبر داد:

افتتاح 30 واحد مسکونی کمیته امداد در دهه فجر / اتصال اینترنت به روستاهای بالای 20 خانوار سیاهکل تا پایان سال

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۴۵۵

فرماندار سیاهکل گفت: کمیته امداد امسال 62 واحد مسکونی برای مددجویان در دست احداث دارد که 30 واحد از این واحدها آماده افتتاح در دهه فجر است.

به گزارش ایلنا از سیاهکل، رضا اسلامی افزود: 40 طرح در زمینه‌های مختلف فرهنگی،اجتماعی، اقتصادی و عمرانی به ارزش 230 میلیارد ریال از 20 دستگاه اجرایی در سطح شهرستان سیاهکل آماده افتتاح و بهره برداری در دهه فجر است. 

وی با اشاره به اینکه در دهه فجر از رسانه ها انتظار داریم که واقعیت ها ، زحمات و عملکرد دولتمردان در این شهرستان را به اطلاع مردم برسانند، خاطرنشان کرد: دهه فجر یک میزان سنجی برای مدیران است تا خدمات و پروژه های که انجام داده اند را به مردم ارائه دهند . 

 فرماندار شهرستان سیاهکل گفت: کمیته امداد امسال 62 واحد مسکونی برای مددجویان در دست احداث دارد که 30 واحد از این واحدها آماده افتتاح در دهه فجر است. 

اسلامی تصریح کرد: حدود 18 میلیارد ریال برای بخش خود اشتغالی مددجویان کمیته امداد شهرستان بودجه در نظر گرفته شده که بخش زیادی جذب شده است. 

اسلامی افزود : شهر سیاهکل فاقد مخزن ذخیره آب و تنظیم فشار آب است که با پیگیری فرمانداری مخزن سه هزار متر مکعبی برای ذخیره و مخزن 600 متر مکعبی برای تنظیم فشار در دست تاسیس است که البته بعد از دهه فجر آماده افتتاح می باشد

وی طرح های گازرسانی به 25 روستا در سه دهستان توتکی ، خرارود و پیرکوه و افتتاح پمپ بنزین مسیر راه اصلی سنگر به سیاهکل را از جمله طرح های دهه فجر ذکر کرد و یادآورشد: جاده ازبرم به لاهیجان از راه فرعی به راه اصلی تبدیل شده و دهه فجر افتتاح می شود. 

فرماندار سیاهکل گفت: تمام روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان تا پایان سال جاری به اینترنت وصل می شوند و اندک روستای باقیمانده نیز تا سه ماهه اول 96 به اینترنت دسترسی کامل پیدا خواهند کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز