خبرگزاری کار ایران

فرماندار لاهیجان تاکید کرد:

استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای ارتقای سطح کیفی و کمی آموزش استان

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۸۳۲

فرماندار لاهیجان بر استفاده از تمامی‌ظرفیت‌ها برای ارتقای سطح کیفی و کمی آموزش استان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، سید محمد احمدی فرماندار شهرستان لاهیجان در همایش مدیران مدارس به مناسبت هفته شورای آموزش و پرورش ضمن تبریک هفته شورای آموزش و پرورش، درگذشت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت و پیشاپیش فرارسیدن دهه فجر را گرامی داشت.

احمدی اذعان داشت: تشکیل شوراها در راستای تحقق خرد جمعی، مشارکت و نظارت مردم در امر تعلیم و تربیت رسمی و عمومی و بهره گیری از کلیه منابع و امکانات در جهت تاسیس، توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی و همچنین تسهیل در فعالیت های اجرایی در استان‌ها و شهرستان‌ها در چارچوب اسناد بالادستی است که الحق شورای آموزش و پرورش لاهیجان یک شورای پویا و بانشاط است.

وی اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در بخش نظام سلامت حرکت رو به جلویی را آغاز کرده و بنا به تاکید مقام معظم رهبری که "دغدغه بیمار فقط باید بیماری باشد"، در آموزش و پرورش هم باید اینگونه باشد که قطعا این بالندگی که همه ما نمایندگان این دوره در جای جای میهن اسلامی می بینیم بسیار امیدوار هستیم که این ساختار آموزش و پرورش هم دچار تعدیل، تلطیف و دچار تغییراتی به نفع وزارت آموزش و پرورش شود.

فرماندار لاهیجان در ادامه تاکید کرد: ما از همه ظرفیت های شهرستان، استان، ملی و خیّرین برای ارتقای سطح کیفی و کمّی آموزش استفاده خواهیم کرد.

مقام عالی دولت در شهرستان در پایان افزود: همدلی و همراهی مسئولان ادارات و نهادها می تواند زمینه تحقق اهداف بلند نظام تعلیم و تربیت را فراهم کند که به حمدالله در این جلسات مسئولان‌شهرستان حضور فعالی دارند و در همین جا لازم می‌دانم از اعضای محترم شورای آموزش و پرورش و همکاری خوب آنها تقدیر و تشکر کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز