خبرگزاری کار ایران

فرماندار بندرانزلی مطرح کرد:

راه‌اندازی کسب و کارهای موفق با تسهیلات کم برای مددجویان از نقاط قوت عملکرد کمیته امداد است

asdasd
کد خبر : ۴۴۳۸۱۶

فرماندار بندرانزلی راه‌اندازی کسب و کارهای موفق با تسهیلات کم برای مددجویان از نقاط قوت عملکرد کمیته امداد برشمرد و خاطرنشان کرد: یکی از نکات حائز اهمیت در امر مددرسانی ضرورت آگاهی بخشی به مددجویان است.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، در دیداری که‌با حضور مدیرکل کمیته امداد استان گیلان، رئیس کمیته امداد شهرستان بندرانزلی و هیأت همراه‌شان در محل فرمانداری بندرانزلی برگزار شد.

 عبدالصمد صفرنژاد ضمن تقدیر از عملکرد مثبت کمیته امداد شهرستان، ایجاد اشتغال برای جوانان و افراد نیازمند را بزرگترین دغدغه نظام و دولت برشمرد و خاطرنشان کرد: در شرایط‌کنونی ایجاد اشتغال بدون بکارگیری بودجه‌های کلان نیازمند برنامه‌ریزی مناسب است که البته کمیته امداد در این بخش بسیار خوب و موثر عمل کرده است و کارآفرینان زیادی را از بین مددجویان به جامعه معرفی کرده است.

فرماندار شهرستان بندرانزلی راه‌اندازی کسب و کارهای موفق با تسهیلات کم برای مددجویان را از نقاط قوت عملکرد کمیته امداد برشمرد و خاطرنشان کرد: که یکی از نکات حائز اهمیت در امر مددرسانی ضرورت آگاهی بخشی به مددجویان است.

محمدی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان ضمن ابراز امیدواری نسبت به همراهی مسئولین، در جهت حل مشکلات مددجویان و کمک به موفقیت طرح‌های در دست اقدام کمیته امداد شهرستان، تعامل هرچه بیشتر ادارات و دستگاه‌ها را کمکی بزرگ در جهت سرعت بخشیدن به روند مددرسانی عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز