خبرگزاری کار ایران

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش تالش خبر داد:

تاسیس‌مرکز یادگیری محلی در آموزشگاه دولتی سمیه تالش با 71 سوادآموز

asdasd
کد خبر : ۴۴۲۲۵۲

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش تالش از تشکیل و تاسیس مرکز یادگیری محلی در آموزشگاه دولتی سمیه تالش با 71 سوادآموز خبر داد.

به گزارش ایلنا از تالش، نقی بقایی در جلسه شورای پشتیبانی نهضت سواد آموزی تالش در آموزش و پرورش تالش افزود: هزار و 205 نفر در مرکز سواد آموزی و 368 نفر در دوره های انتقال و جذب و آموزش تالش مشغول سواد آموزی هستند.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش تالش بیان‌کرد: تعداد آموزش‌دهندگان دوره‌های پودمانی ، سوادآموزی، انتقال و تحکیم و جذب سواد در تالش بیش از 600 نفر است و پوشش بیمه مربیان بر عهده صندوق بیمه سازمان دانش آموزی و تامین اجتماعی است.

وی اظهار کرد: حجم ابلاغی برای سوادآموزی در این شهرستان در سال جاری هزار و482 نفر است و این رقم با توجه به وجود فقط سه نیروی انسانی در معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش تالش، بیشتر از ظرفیت کاری این معاونت است. 

بقایی از تشکیل و تاسیس مرکز یادگیری محلی در آموزشگاه دولتی سمیه تالش با 71 سوادآموز خبر داد و افزود: در پنج شهرستان استان گیلان مراکز یادگیری محلی تاسیس شده است. 

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش تالش افزود: نبود تجهیزات مورد نیاز در مرکز یادگیری محلی از دلایل ترک آن از سوی سوادآموزان است و تجهیز این مرکز ضروری است.

وی گفت: حرفه آموزی و آموزش مهارت های زندگی از برنامه های این مراکز است و برای تشکیل و تاسیس مرکز یادگیری محلی در تالش 750 میلیون ریال درخواست شده بود و برغم اختصاص 120 میلیون ریال آن، هنوز مبلغی واریز نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز