خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه ناحیه رشت مطرح کرد:

فرهنگ بسیج از خودگذشتگی، ایجاد کار و تلاش و کوشش است

asdasd
کد خبر : ۴۴۲۰۹۰

فرمانده سپاه ناحیه رشت گفت: فرهنگ بسیج ازخود گذشتگی، ایجاد کار و تلاش و کوشش است که مردم ولایی ایران اسلامی صادر کننده این فرهنگ به کشورهای عراق ، سوریه و لبنان بوده اند.

به گزارش ایلنا از رشت، سرهنگ دوهندو با گرامیداشت یاد و خاطره ۸۰۰۰ شهید گیلان اظهار داشت: استان گیلان یکی از ستارگان درخشانی است که تقدیم ۸۰۰۰ شهید وظیفه پاسداری از گوهر گرانقیمت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه ناحیه رشت وفاداران به انقلاب و براندازان نظام را دو جبهه مخالف هم از اول انقلاب تاکنون دانست و اظهار داشت: وفاداران به انقلاب در خط مقدم این نظام هستند و امروز آمادگی کامل دارند تا با تمام وجود از نظام دفاع نمایند.

 وی ایجاد حکومت اسلامی، بیداری‌اسلامی و ایجاد زمینه برای ظهور مهدی موعود را از زمینه‌های اساسی تشکیل انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: امروز بر ماست تا با واگویه کردن مجاهدت‌ها و جانفشانی شهیدان و ایثارگران در محکم کردن ریشه این نظام گام برداریم.

سرهنگ دوهندو با اشاره به فتنه سال ۸۸ و اقدام مردم گیلان در ۸ دی سال بعد یادآور شد: مردم دلاور و ولایتمدار شهر رشت در روز ۸ دی ثابت کردند که از همه استانها حتی تهران یک قدم جلوتر بوده اند.

فرمانده سپاه ناحیه رشت با اشاره به بازتاب کنگره ۸ هزار شهید گیلان خاطرنشان کرد: امید است مردم همیشه در صحنه شهر رشت در ساعت ۱۰صبح ۸ دی با حضور در میدان شهدای ذهاب امید براندازان نظام را به یاس تبدیل کنند.

فرمانده سپاه ناحیه رشت فرهنگ بسیج را یادگار امام خمینی (ره) دانست و گفت: فرهنگ بسیج ازخود گذشتگی، ایجاد کار و تلاش و کوشش است که مردم ولایی ایران اسلامی صادر کننده این فرهنگ به کشورهای عراق ، سوریه و لبنان بوده اند.

در ادامه با اهداء لوح ضمن قدردانی از تلاش‌های جعفر بخشی فرمانده اسبق پایگاه، جواد شهند به عنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج شهید دستغیب شهرداری رشت معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز