خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان املش :

جوانان نقش مهمی در فرآیند توسعه جامعه دارند/ ورزش کم هزینه‌ترین راه مقابله با آسیب های اجتماعی است

asdasd
کد خبر : ۴۳۹۳۸۶

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان املش گفت: جوانان نقش مهمی در فرآیند توسعه اجتماعی و اقتصادی جامعه دارند.

به گزارش ایلنا از املش، اسدالله عبداله تابار در سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان املش که با حضور فرماندار و روسای شعب بانک‌ها برگزار شد، از احساس مسئولیت نهادهای اجرایی شهرستان در شتاب بخشیدن به شاخصه‌های توسعه قدردانی کرد و گفت: هر جا که جوان حضور فعال و پویا داشته است ، توسعه یافتگی به شکلی هدفمند و پایدار در جامعه تحقق یافته است.

رئیس‌اداره ورزش وجوانان شهرستان املش وجود تشکل‌های مدنی از جمله سازمان‌های مردم نهاد  سمن‌ها را در زمانی که امکانات شهرستانی محدود است، عاملی اثرگذار در کاهش بزه کاری‌های اجتماعی ارزیابی کرد و افزود : ورزش یکی از کم هزینه‌ترین راهکارهای مقابله با آسیب های اجتماعی است.

وی از ضرورت بها دادن به جوان در فعالیت‌های گفت و تأکید کرد: ارائه تسهیلات ارزان قیمت و خارج از بروکراسی مرسوم می‌تواند سبب تقویت روحیه و اعتماد به نفس جوانان در فعالیت‌های اجتماعی، سیاسی ، فرهنگی و اقتصادی شود.

 محمودی فرماندار شهرستان املش با بیان اینکه تک صدایی به استکبار نزدیک است یادآور شد: در تکثر و وجود تشکل ها هست که نبوغ و استعداد جوانان ظهور وبروز پیدا می کند.

محمودی افزود: برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان با توجه به تعامل خوب و تاثیر گذار همه دستگاههای اجرایی که مورد تاکید استاندار محترم هم است نشان از اهتمام دولت و شخص محترم استاندار به مقوله جوانان و جوانگرایی دارد .

وی با ذکر این نکته که وجود روحیه و اندیشه جواناان در مسئولان به سازندگی جامعه کمک شایانی خواهد کرد، افزود: برای تبدیل تهدیدها به فرصت باید از اندیشه جوانان بهنگام و در مسیراهدافی مشخص و توسعه محور استفاده کنیم.

وی درپایان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال و ازدواج توسط دستگاه‌های اشتغالزا با تعامل بانک‌ها و صندوق کار افرینی امید به جوانان شهرستان اعطا شده که خود نشانگر رویکرد مثبت دولت تدبیر و امید و روح جوان گرایانه مسئولان اجرایی شهرستان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز