خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار بابلسر:

مسئولان برای ارتقای جایگاه بانوان برنامه مدون تدوین کنند

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۱۵۵

مسئولان امور بانوان موظفند نقش و جایگاه زنان را در جامعه مطرح کنند و برای آن‌ها برنامه مدون تعریف کنند. / در صورت ارائه برنامه از سوی مسئولان امور بانو ان، آماده همکاری هستیم.

معاون فرماندار بابلسر گفت: مسئولان برای ارتقای جایگاه بانوان برنامه مدون تدوین کنند.

به گزارش ایلنا از بابلسر، رضا محسن‌پور در جلسه امور بانوان در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر با بیان اینکه حضور زنان در عرصه‌های مختلف کمرنگ است، اظهار داشت: با افزایش حضور زنان در جامعه می‌توانیم در عرصه‌های مختلف قدم‌های مثبتی برداریم.

وی گفت: مسئولان امور بانوان باید سعی کنند وظایف خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهندوافزود: عملکرد‌ها باید به گونه‌ای بیان شود که توانمندی‌ها نمایان شوند.

محسن‌پور با بیان اینکه به طور محرمانه برای دو هزار زن سرپرست خانوار اشتغالزایی شده است، عنوان کرد: امور بانوان تاکنون چه اقدامی درباره اشتغال‌زایی انجام داده است، چرا شاهد توانمندی بانوان در جامعه نبودیم.

معاون فرماندار بابلسر تاکید کرد: مسئولان امور بانوان موظفند نقش و جایگاه زنان را در جامعه مطرح کنند و برای آن‌ها برنامه مدون تعریف کنند.

وی با بیان اینکه باید به مشکلات بانوان در تمام حوزه‌ها اعم از مسکن، اشتغال و.. توجه کرد تصریح کرد: در صورت ارائه برنامه از سوی مسئولان امور بانو ان، آماده همکاری هستیم.

محسن‌پور با بیان اینکه نقش و جایگاه شامخ زن در جامعه بر کسی پوشیده نیست، خاطرنشان کرد: زن صرف ماندن در خانه و انجام کارهای خانه و پخت و پز نیست بلکه زن با توانمندی‌های خود می‌تواند جامعه هدف ما را توانمند کرده و از آسیب‌های اجتماعی بکاهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز