خبرگزاری کار ایران

امام جمعه موقت اسالم خبر داد:

راه‌اندازی مرکز نیکوکاری در پره سر/ تلاش درجهت رفع مشکلات خانواده‌های نیازمند

asdasd
کد خبر : ۴۳۸۸۶۳

امام‌جمعه موقت اسالم از راه‌اندازی مرکز‌نیکوکاری در پره سر با هدف رفع مشکلات خانواده‌های نیازمند خبر داد.

 به گزارش ایلنا از تالش، حجت الاسلام برزکوهی با تبریک هفته وحدت تاکید کرد: وحدت بین شیعه و سنی از منویات امام راحل بوده و هم اکنون نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر این وحدت و همدلی سفارش دارند.

امام‌جمعه موقت اسالم با بیان اینکه همه آحاد ملت چه شیعه و چه سنی با هم برادر و برابر هستند اظهار کرد: همگان باید با حمایت از ولی‌فقیه و همچنین همدلی و همراهی در جهت اعتلای‌کشور عزیزمان ایران تلاش کنیم و با همت مضاعف خدمت گزار مردم و به ویژه نیازمندان باشیم.

 حجت الاسلام برزکوهی با قدردانی از تلاش های کمیته امداد به جهت خدمت صادقانه و بی منت به نیازمندان افزود: فعالیت ها و خدمات خوبی در شهرستان تالش به نیازمندان ارائه شده است اما در خصوص پرداخت زکات و رسیدگی به محرومان باید تلاش بیشتری شود.

وی با اشاره به جایگاه تاثیرگذار مراکز نیکوکاری در جهت مشارکت نیکوکاران برای حل مشکل نیازمندان تصریح کرد: پره سر از مناطق محروم شهرستان تالش است که در تلاش هستیم تا یک مرکز نیکوکاری در این محل راه‌اندازی شود تا بتوانیم کمک بیشتری را از طریق این مرکز جمع آوری و در اختیار محرومان قرار دهیم.

 مدیرکل کمیته امدادگیلان با تبریک هفته‌وحدت اظهار کرد: شناسایی نیازمندان و ارائه خدمات متناسب با نیاز آنها از اقدامات مهم این نهاد است.

وی با بیان اینکه هم اکنون 170 نفر از نیکوکاران اهل سنت حامی ایتام تحت حمایت این نهاد در گیلان هستند افزود : وحدت و همدلی بین اهل سنت و شیعه لازمه امروز جامعه اسلامی است و امیدواریم با این اتحاد و همدلی بتوانیم گام‌های مؤثرتری را در جهت رفع مشکلات نیازمندان برداریم.

لازم به ذکر است طی دیدار جداگانه با امامان جماعت اهل سنت و شیعه مسجد پره سر در خصوص ارائه خدمات بیشتر به خانواده های نیازمند گفتگو به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز