خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی بندرانزلی خبر داد:

دستگیری 13 نفر اعضای گروه شرکت هرمی توسط کارآگاهان پلیس

asdasd
کد خبر : ۴۲۸۸۰۵

فرمانده انتظامی بندر انزلی از دستگیری 13 نفر اعضای گروه شرکت هرمی در زمینه بازاریابی شبکه‌ای غیر مجاز توسط کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، هرمز عشقی امروز در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به گزارش‌های مردمی مبنی بر تبلیغات گسترده یک شرکت هرمی در زمینه بازاریابی شبکه‌ای غیر مجاز اظهار کرد: پلیس موضوع مذکور را به صورت ویژه پیگیری کرده است.

فرمانده انتظامی بندرانزلی به تحقیقات میدانی پلیس مبنی بر فعالیت شرکت هرمی مذکور در بندرانزلی اشاره کرد و افزود: شرکت هرمی در قالب اجاره یک منزل مسکونی شناسایی و به صورت نامحسوس زیر نظر گرفته شده است.

عشقی، روش متهمان مذکور برای عضوگیری و اعتمادسازی عضوها را قانونی جلوه دادن فعالیت‌های خود  عنوان کرد و یادآور شد: متهمان پس از تکمیل تحقیقات به مقام قضایی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه ماموران آگاهی با اخذ مجوز قضایی از منزل اجاره‌ای مذکور بازدید کردند، تصریح کرد: 14 کوله لباس مربوط به اعضای گروه، 22 عدد کتاب آموزشی، 60 جلد جزوه آموزشی و 30 حلقه لوح فشرده در مورد نحوه عضوگیری در منزل مذکور کشف شد و 13 نفر اعضای گروه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شدند.

وی با توصیه به شهروندان،بیان‌کرد: مردم فریب تبلیغات و پیشنهادهای وسوسه‌انگیز برای سرمایه‌گذاری در شرکت‌های هرمی را نخورند و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طرق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.رئیس پلیس آگاهی گیلان نیز در جلسه مذکور به وقوع تعدادی سرقت منزل در آستارا اشاره کرد و گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی موضوع مذکور را پیگیری کردند.

فرهاد فلاح‌کریمی به محرز شدن سرقت‌های سریالی پس از بررسی دقیق از تمام صحنه سرقت‌ها اشاره کرد و افزود: با انجام اقدام‌های پلیسی هویت سارق شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه سارق مذکور اهل و ساکن آستارا است، تصریح کرد: متهم هنگام تردد در یکی از خیابان‌های آستارا توسط ماموران انتظامی دستگیر شده است.

رئیس پلیس آگاهی گیلان از اعتراف متهم به 14 فقره سرقت در آستارا خبر داد و بیان کرد: سارق مذکور اقدام به سرقت لوازم قابل حمل سبک خانگی، رایانه، تلفن همراه و ... کرده است.

فلاح‌کریمی با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده برای گذراندن مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده است، متذکر شد: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک مراتب را با تلفن 110 یا 130 آگاهی اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز