خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودسر خبر داد:

اختصاص 35 میلیون ریال اعتبار برای محور زیاز به شوک به طول 17 کیلومتر

asdasd
کد خبر : ۴۲۸۱۱۹

فرماندار رودسر از اختصاص 35 میلیون ریال اعتبار برای محور زیاز به شوک به طول 17 کیلومتر خبر داد.

به گزارش‌ایلنا از رودسر، امیر جانبازی امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: بر اثر تردد خودروهای سنگین کارخانه حمل سیمان دیلمان محور روستایی زیاز و شوک تخریب شده است.

فرماندار رودسر از اختصاص 35 میلیون ریال اعتبار برای محور زیاز به شوک به طول 17 کیلومتر خبر داد و افزود: از اداره کل راه و شهرسازی انتظار می‌رود نسبت به انتخاب پیمانکار و آغاز به‌کار بازسازی و مرمت محور مذکور هر چه سریع‌تر اقدام کنند.

فرماندار رودسر به پرداخت حقوق ناجیان غریق در طرح‌های ساماندهی سواحل خارج از طرح تابستان سال جاری این شهرستان اشاره کرد و گفت: بیش از 560 میلیون ریال برای 106 نفر از ناجیان غریق پرداخت شده است.

جانبازی درباره بقیه پرداخت حقوق ناجیان غریق در رودسر افزود: هماهنگی‌های لازم برای پرداخت 250 میلیون ریال باقی مانده از حقوق ناجیان غریق انجام شده تا حساب آنها تسویه شود ضمن اینکه در تابستان سال جاری 7 غریق خارج از طرح و بالغ بر 125 نفر نجات یافته در سواحل رودسر داشتیم.

وی با اشاره به پیشرفت اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن رودسر تا تاریخ 21 آبان ماه اظهار کرد: تاکنون از 76 هزار و 716 مکان، 40 هزار و 885 خانوار سرشماری صورت گرفته و فرم 20 هزار و 970 خانوار ارائه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز