خبرگزاری کار ایران

در دیدار اورنگی و مسرور انجام شد؛

امضای‌تفاهمنامه همکاری بین سازمان منطقه آزاد انزلی و سازمان امور اراضی کشور

asdasd
کد خبر : ۴۲۷۵۲۷

در دیدار معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان‌امور اراضی‌کشور با رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد بندرانزلی تفاهمنامه همکاری بین سازمان منطقه آزاد انزلی و سازمان امور اراضی کشور منعقد شد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، علیرضا اورنگی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان امور اراضی کشور با رضا مسرور رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد بندرانزلی دیدار و طی آن با اشاره به توانمندی‌های مناطق آزاد در حفاظت از حریم اراضی کشاورزی، در خصوص توسعه روابط و همکاری‌های مرتبط مابین سازمان منطقه آزاد انزلی و سازمان امور اراضی به تبادل نظر پرداختند.

 در این دیدار دو طرف پیرامون صیانت و حفاظت از اراضی کشاورزی حاصل‌خیز محدوده منطقه آزاد انزلی که یکی از اولویت های این سازمان بوده، همکاری مشترک در زمینه توسعه و تقویت یگان حفاظت از اراضی و اقدامات انجام شده در خصوص عکسبرداری هوایی از محدوده منطقه گفت وگو کرده و تفاهمنامه همکاری مشترک در راستای نظام مندکردن موقعیت و کاربری اراضی زراعی منطقه منعقد کردند.

در این تفاهمنامه اشاره شده که انجام نقشه‌برداری و تهیه نقشه کاداستر زراعی که در نظام برنامه‌ریزی و توسعه بخش کشاورزی بسیار مهم و ارزشمند بوده است برعهده سازمان منطقه آزاد انزلی باشد و در عین حال ارایه ضوابط و مقررات تعیین اراضی زراعی و نیز تصویر هوایی لازم برای تهیه نقشه کاداستر بر عهده سازمان امور اراضی کل کشور خواهد بود.

گفتنی است بر اساس رویکرد و چارچوب طرح جامع منطقه آزاد انزلی حفظ اراضی مستعد و حاصلخیز کشاورزی منطقه به منظور استمرار معیشت کشاورزان و حفظ و تقویت تولیدات کشاورزی منطقه و حمایت از شهروندان و جوامع محلی از برنامه های و سیاستهای اجرای شده از سوی این سازمان است.

لازم به ذکر است است پس از این دیدار رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی به همراه معاون وزیرجهاد کشاورزی و رئیس سازمان امور اراضی کشور و معاونین و مدیران دو سازمان از طرح‌های زیرساختی و تجاری و گردشگری این منطقه شامل مرکز تفریحات دریایی، فاز تجارت و گردشگری و مجتمع بندری کاسپین بازدید به عمل آوردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز