خبرگزاری کار ایران

اسماعیل ربیعی خبر داد:

برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم رشد و دانش‌آموزان فیلم‌ساز در رشت

asdasd
کد خبر : ۴۲۵۸۷۲

معاون‌پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی‌انسانی آموزش و پرورش ناحیه 2 رشت گفت: چهل و ششمین جشنواره بین‌المللی‌فیلم رشد و پانزدهمین جشنواره بین‌المللی دانشجو معلمان و دانش‌آموزان فیلم‌ساز به میزبانی رشت برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، چهل و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد و پانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی دانش‌آموزان و فرهنگیان فیلم‌ساز و دومین جشنواره دانشجومعلمان فیلم‌ساز امروز به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه دو رشت افتتاح شد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش ناحیه 2 رشت در حاشیه آغاز برگزاری جشنواره فیلم رشد در این ناحیه اظهار کرد: چهل و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد و پانزدهمین جشنواره بین‌المللی دانشجومعلمان و دانش‌آموزان فیلم‌ساز  از امروز آغاز و تا 21 آبان ماه جاری ادامه خواهد داشت.

اسماعیل ربیعی با بیان اینکه اکران فیلم‌های جشنواره رشد از امروز در رشت آغاز می‌شود، افزود: پس از نمایش فیلم با حضور دانش‌آموزان جلسه نقد و بررسی فیلم برگزار می‌شود.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش ناحیه 2 رشت توسعه فرهنگ به‌کارگیری فیلم آموزشی در فرآیند آموزش و برنامه‌های درسی را از اهداف برگزاری جشنواره فیلم رشد عنوان کرد.

وی گفت، تعدادی فیلم از آثار انتخاب شده در دبیرخانه چهل و ششمین جشنواره فیلم رشد در سالن بانک ملی شعبه مرکزی و مدارس منتخب آموزش و پرورش ناحیه 2 رشت به صورت همزمان اکران می‌شود.

ربیعی جشنواره بین‌المللی فیلم رشد را یکی از قدیمی‌ترین گردهمایی‌های اهالی هنر سینما در ایران دانست و خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان، معلمان و فعالان عرصه تعلیم و تربیت و دیگر علاقه‌مندان جزو مخاطبان خاص جشنواره فیلم رشد هستند که بین آنها ارتباط برقرار می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز