خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۴ رشت خبر داد:

اعتبار 8 میلیارد تومانی برای تملک بخش دوم باغ سالار مشکات

asdasd
کد خبر : ۴۲۵۲۰۳

شهردار منطقه 4 رشت خاطرنشان کرد: برای تملک بخش دوم باغ سالار مشکات نیازمند 8 میلیارد تومان اعتبار هستیم.

به گزارش ایلنا از رشت، شهردار منطقه 4 رشت امروز در کمیسیون برنامه و بودجه شهرداری این شهر اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون شهرداری منطقه چهار 14میلیارد تومان درآمد کسب کرده است.

علی مقصودی افزود: نسبت به بودجه در نظر گرفته شده سال جاری برای شهرداری منطقه چهار، 50 درصد از بودجه تعریف شده عقب هستیم.

وی با بیان اینکه برای وصول مطالبات از مردم دچار درگیری شده‌ایم، گفت: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا پایان سال جاری 75درصد بودجه در نظر گرفته شده محقق شود.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون 20 میلیارد و 500 میلیون تومان بابت پرسنلی، رفت و روب، فضای سبز و ... هزینه شده است.

مقصودی  با بیان اینکه در بخش آسفالت برای شهرداری منطقه چهار سه میلیارد و 400 میلیون تومان سهمیه در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: تاکنون یک میلیارد تومان آن محقق شده است.

شهردار منطقه 4 رشت تملک باغ سالار مشکات را از دیگر اقدام‌ها دانست و خاطرنشان کرد: برای تملک بخش دوم باغ سالار مشکات نیازمند 8 میلیارد تومان اعتبار هستیم.

وی گفت: در نظر داریم تا به‌زودی زمینه‌ احداث پارک در حاشیه رودخانه منظریه رشت را مهیا کنیم و قبل از پایان سال آن را به بهره‌برداری برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز