خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه ناحیه بندرانزلی خبر داد:

برگزاری همایش سه ساله‌های حسینی(ع) در انزلی

asdasd
کد خبر : ۴۲۴۴۱۵

فرمانده سپاه ناحیه بندرانزلی از برگزاری همایش سه ساله‌های حسینی(ع) در انزلی خبر داد و گفت: به یاد حضرت رقیه (س) برای نخستین بار همایش سه ساله‌های حسینی 16 آبان در شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از انزلی، فرمانده سپاه ناحیه بندرانزلی ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه این شهرستان بیان کرد: سال گذشته دو گردان در شهرستان رزمایش را اجرا کردند و اکنون دو گردان به آنها اضافه شده تا شاهد رزمایش با شکوه‌تری باشیم.

جمشید اصحابی تصریح کرد: سه گردان بیت‌المقدس آقایان و یک گردان کوثر خانم‌ها در رزمایش کوی و برزن انزلی شرکت کرده و صبحگاه مشترکی را نیز در روز جمعه برگزار می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه بندرانزلی اذعان داشت: مقابله با حملات تروریستی و گروه تکفیری از اهداف اصلی این رزمایش بوده که شامل بمباران هوایی، حفاظت فیزیکی، مقابله با اغتشاشات، عملیات تأخیری و ضد کمین است.

وی انجام تمرینات رزمایش اصلی را پنجشنبه هفته جاری عنوان کرد و افزود: مردم می‌توانند از نزدیک شاهد این تمرینات باشند و کیفیت تمرینات و رزمایش را ببینند.

فرمانده سپاه ناحیه انزلی بیان داشت: هر سه گردان فعالیت‌هایی مانند ایست و بازرسی، حفاظت فیزیکی از مکان‌های حساس مانند پمپ بنزین، اداره برق، شهرداری و فرمانداری را در دستور کار قرار می‌دهند.

اصحابی از برگزاری همایش سه ساله‌های حسینی(ع) در انزلی خبر داد و گفت: به یاد حضرت رقیه(س) برای نخستین بار همایش سه ساله‌های حسینی 16 آبان در شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به عدم محافظت از اداره‌هایی مانند بنادر و گمرک اظهار کرد: این اداره‌ها از اهمیت بالایی برخوردار هستند اما به دلیل تجاری بودن و حضور تجار در آنها ترجیح داده شد در موارد لزوم این حفاظت صورت گیرد.

اصحابی با بیان اینکه در روز جمعه رزمایش کوی و برزن برگزار می‌شود،گفت: برای برگزاری این رزمایش چهار نقطه در اردوگاه سنگاچین، خیابان پاسداران، میدان عاشورا و خیابان معلم چهار جانمایی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز