خبرگزاری کار ایران

بخشدار مرکزی آستارا:

حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۴۸۱۴۹

تأثیرگذاری اصحاب‌رسانه روز هفتم اسفند با حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی مشاهده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آستارا، عصر امروز جلسه کمیته اطلاع‌رسانی و جذب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات با حضور خبرنگاران در محل بخشداری آستارا برگزار شد.

بخشدار آستارا در ابتدای جلسه گفت: شرکت حداکثری در انتخابات موجب ناامیدی دشمن می شود و مطمئناً این حضور همه‌جانبه برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران را ثبت خواهد کرد.

چنگیز شکوری با اشاره به ظرفیت رسانه‌ها افزود: از اصحاب رسانه به عنوان ظرفیت بسیار مناسب برای جلب مشارکت مردم و حضور حداکثری آنان در انتخابات هفتم اسفند انتظار می‌رود با آگاهی‌بخشی عمومی و تولید و انتشار اخبار صحیح و موثق در سطح جامعه رسالت و وظیفه خطیر خود را به نحو احسن انجام دهند.

وی همچنین گفت: تأثیرگذاری اصحاب‌رسانه در آستارا با توجه به ظرفیت بالای خبرنگاران این شهرستان که همواره از آن به عنوان پیشان نظام یاد می‌کنند، بر کسی پوشیده نیست و یقیناً این تأثیرگذاری روز هفتم اسفند با حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی مشاهده خواهد شد.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و جذب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات با قدردانی از فرماندار آستارا در ایجاد بسترسازی مناسب در راه تحقق این ارزش‌ها گفت: ان‌شاءالله با بسترسازی مناسبی که فرماندار آستارا در راستای برگزرای انتخابتی سالم و رقابتی ایجاد خواهند کرد، شاهد برگزاری انتخاباتی پر شور خواهیم بود.

وی ایجاد زمینه‌های لازم از قبیل نصب بیلبوردها و دیواره‌های تبلیغاتی جهت نصب و الصاق تصاویر تبلیغاتی در نقاط مختلف شهر را از جمله این بسترسازی‌ها عنوان و اظهار امیدواری کرد برای رفاه حال شهروندان و رعایت حقوق اجتماعی دیگران، کاندیداها از چسباندن آثار تبلیغاتی خود روی ترانس‌های برق و مخابرات جداً خودداری کنند.

شکوری ضمن تشکر از شهردار آستارا و دهیاران گفت: در سطح شهرستان و حتی در برخی روستاهای بزرگ نیز نقاط مناسبی برای الصاق تصاویر و سخنرانی کاندیداهای محترم در نظر گرفته شده که امیدواریم موجب رونق‌بخشی هر چه بیشتر انتخاب و جذب حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی باشد.

بخشدار مرکزی آستارا در پایان به نقش فضای مجازی در روند انتخابات اشاره کرد و گفت: با توجه به نقش مهم فضاهای مجازی به عنوان رکنی  استوار در روند مثبت این دوره از انتخابات از همه عزیزان فعال در این عرصه انتظار می‌رود تا با رعایت روح فرهنگ اسلامی بر بیشتر شدن مشارکت مردمی بیفزایند و در برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتی، مشارکتی خداپسندانه داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز