خبرگزاری کار ایران

سرپرست هیأت انجمن‌های ورزشی گیلان خبر داد:

اختصاص زمین به رشته‌های ورزشی/ برگزاری مسابقه طناب‌کشی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۲۲۹۹۷

سرپرست هیأت انجمن‌های ورزشی گیلان گفت: به دنبال شناسایی زمین‌های مناسب و اختصاص آنها به رشته‌های ورزشی هستیم تا هر ورزش یک زمین و جایگاه اختصاصی برای خود داشته باشد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، حجت رحمت‌خواه صبح امروز در جمع رؤسای کمیته و هیأت‌های شهرستانی انجمن‌های ورزشی گیلان در فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی بیان کرد: پیام شیرعلی و امیر خانی به ترتیب سرمربی تیم ملی بزرگسالان و بازیکن تیم ملی بزرگسالان مردان و محبوبه تجدد و محدثه تقی‌زاده به عنوان مربی تیم ملی و بازیکن تیم ملی بانوان نماینده گیلان در این مسابقات حضور یافتند و عملکرد مناسبی را از خود به نمایش گذاشتند و موجب ارتقای جایگاه سپک تاکرا ایران در جهان شدند.

سرپرست هیأت انجمن‌های ورزشی گیلان اذعان داشت: استفاده از فکر روز و برگزاری کلاس‌های آموزشی در دستور کار قرار دارد و برنامه‌ریزی مناسبی برای گسترش ورزش بانوان صورت گرفته است.

رحمت خواه  تصریح کرد: جوانان مستعدی در استان، مدارس و دانشگاه حضور دارند و باید از این ظرفیت بهره ببریم و با برگزاری کلاس‌های آموزشی شاهد گسترش کمی و کیفی رشته‌های ورزشی استان باشیم.

رحمت خواه اظهار کرد: جت‌اسکی، اسکی روی آب، ورزش‌های الکترونیک، بیسبال و سافت‌بال، دراگون بوت، جهت‌یابی، فلوربال، طناب‌کشی، راگبی، کریکت، فوتبال رومیز، فوتوالی،دارت، موج سواری و ورزش‌های هوایی زیر نظر هیأت انجمن‌های ورزشی گیلان  قرار دارند و می‌توان با جذب اسپانسر و کمک انجمن بسیاری از موانع را بر طرف کرد.

وی با اشاره به نحوه انتصابات برخی کمیته‌ها و هیأت‌های ورزشی شهرستان‌ها، یادآور شد: این موضوع باید با ارائه رزومه فرد به استان و تأیید و بررسی کمیته انتصابات استان قرار گیرد تا قانونی باشد.

رحمت خواه از برگزاری مسابقه طناب‌کشی استانی خبر داد و افزود: به‌زودی تورنمنت اداره‌ها در رشته طناب‌کشی با حمایت صد درصدی انجمن‌های ورزشی گیلان برگزار می‌شود.

سرپرست هیأت انجمن‌های ورزشی گیلان ادامه داد: به دنبال شناسایی زمین‌های مناسب و اختصاص آنها به رشته‌های ورزشی هستیم تا هر ورزش یک زمین و جایگاه اختصاصی برای خود داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز