خبرگزاری کار ایران

فرماندار لاهیجان مطرح کرد:

زیباسازی شهر نقش مهمی در جذب گردشگر دارد

asdasd
کد خبر : ۴۲۱۹۶۷

فرماندار لاهیجان با بیان اینکه زیباسازی شهر نقش مهمی در جذب گردشگران دارد، گفت: کاهش تردد وسائط نقلیه در مبادی ورودی و خروجی مرکز شهر بسیار تاثیرگذار است.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، سیدمحمد احمدی در جلسه شورای‌ترافیک این شهرستان خواستار فرهنگ‌سازی در زمینه ساماندهی ترافیک شد و افزود: همه باید تلاش کنیم تا مسائل و مشکلات ترافیک شهرستان برطرف شود.

فرماندار لاهیجان گفت: در قبال جان افراد مسئولیم و باید تلاش کنیم آمار تلفات جانی و جاده‌ای کم شود.

وی افزود : کلیه محدودیت‌های ترافیکی و نصب تابلوهای هشدار دهنده باید با مجوز شورای ترافیک  باشد و تصمیمات شورای ترافیک حسب نظریات کارشناس فنی که به تأیید اعضاء خواهد رسید  مصوب و ابلاغ خواهد شد.

احمدی تاکید کرد: در همه امورات تصمیم‌گیری از جمله شورای ترافیک شهرستان بدنبال نظر کارشناسی و رفاه توده مردم هستیم .

وی با بیان اینکه زیباسازی شهر نقش مهمی در جذب گردشگران دارد، گفت :هر چقدر  تردد وسائط نقلیه در مبادی ورودی و خروجی مرکز شهر کمتر  شود، می‌تواند نقش مهمی در زیبایی شهر داشته باشد .

فرماندار لاهیجان خاطرنشان کرد: نگاه هیجانی قدری برای ما قابل تأمل است و موضوعات شورای ترافیک کاملاً باید فنی باشد و اگر دغدغه و دل‌نگرانی پیرامون ترافیک شهرستان، وجود دارد بر اساس نظریه کارشناسی و مسئولیت پذیری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز