خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر لاهیجان عنوان کرد:

کاهش زباله‌های شهری در ایام خاص نیازمند فرهنگ‌سازی است

asdasd
کد خبر : ۴۱۹۹۶۶

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: کاهش زباله‌هایی که در ایام خاص در شهر مشاهده می‌شود نیازمند فرهنگ‌سازی است.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، حسینعلی خدایگانی پیش از ظهر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی این شهر ، تنظیف معابر را حاصل تلاش شبانه‌روزی پرسنل شهرداری لاهیجان ذکر کرد و بیان داشت: کاهش زباله‌هایی که در ایام خاص در شهر مشاهده می‌شود نیازمند فرهنگ‌سازی است.

خدایگانی اذعان داشت: مردم، نهادها، ارگان‌ها، مؤسسات به‌ویژه سازمان‌های مردم‌نهاد برای برطرف کردن مشکل زیست‌محیطی دست به دست هم داده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان تصریح کرد: مردم و نهادهای مختلف مذکور با فرهنگ‌سازی عمومی توانستند معضل زباله شهر لاهیجان را کاهش دهند.

وی به سرویس مدارس اشاره کرد و افزود: برخی از رانندگان که در بخش سرویس مدارس فعالیت دارند مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی‌کنند.

خدایگانی برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه فعالان حوزه سرویس مدارس را ضرورت دانست و افزود: هماهنگی سازمان حمل و نقل با مدیریت راهور شهرستان‌لاهیجان برای برگزاری دوره‌های آموزشی مذکور مهم است.

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان با بیان اینکه افراد مسئولیت حفظ جان فرزندان ما را به‌ عهده دارند، افزود: رعایت مقررات رانندگی انتظار عمومی از رانندگان سرویس‌های مدارس است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز