خبرگزاری کار ایران

فرماندار بندرانزلی:

برنامه ریزی مدون در کشور نیاز به سرشماری و ارائه اطلاعات کامل دارد

فرماندار بندرانزلی بیان کرد: برنامه ریزی دقیق و مدون درسطح کلان کشور نیاز به سرشماری و ارائه اطلاعات کامل دارد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، مراسم افتتاحیه طرح سرشماری عمومی نفوس ومسکن سال 95به شیوه حضوری  به ریاست عبدالصمد صفرنژاد فرماندار و مدیراجرایی سرشماری شهرستان بندرانزلی، میر مرسلی معاون فنی و اجرایی سرشماری شهرستان و اعضاء ستاد اجرایی برگزار شد.

فرماندار و مدیراجرایی سرشماری بندرانزلی بیان کرد: برنامه ریزی دقیق و مدون درسطح کلان کشور نیاز به سرشماری وارائه اطلاعات کامل دارد، درایران اولین سرشماری نفوس و مسکن سال 1335 اجرا شده و تا کنون هشتمین سرشماری در حال انجام است.

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: با همکاری و همدلی عوامل اجرایی باید تلاش نماییم طبق برنامه زمان بندی سازمان آمار کشور، سرشماری را در کمال صحت و دقت و درموعد مقرر به پایان رسانیم.

صفرنژاد در ادامه سخنان خود بیان داشت: هرکدام ازعوامل اجرایی و مأموران سرشماری باید مُبلغ سرشماری اینترنتی باشند و برای سرعت بخشیدن به اجرای طرح همشهریانِ خود را جهت شرکت در ثبت نام اینترنتی تشویق و ترغیب کنند.

وی در پایان سخنان خود از مأموران سرشماری در خواست کرد: با رعایت نظم و انضباط و حضور به موقع در کلاسهای آموزشی و همچنین رعایت اخلاق و شئونات اسلامی به گونه ای رفتار نمایند که مردم به آنها اعتماد داشته و پاسخ دقیق و کاملی ارائه کنند و در عین حال دقت نمایند اطلاعات شخصی خانوارها و مردم تحت هیچ شرایطی افشا نگردد و در حفظ این اطلاعات دقت کافی داشته باشند تا خدای نکرده حقی از کسی تضییع نگردد.

کد خبر : ۴۲۰۶۰۱