خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

رتبه دوم گیلان در کاهش جرایم کشور

میرحیدری فرهنگ‌سازی را قسمت بزرگی از حرکت به سوی کاهش جرایم عنوان کرد و اذعان داشت: دستگاه‌های زیادی در برقراری نظم و امنیت جامعه دخیل هستند.

به گزارش  ایلنا از رشت، سردار محمدرضا میرحیدری ظهر امروز در نشست روسای پلیس‌های تخصصی و معاونان با مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان ،با بیان اینکه صدا و سیما به عنوان یک دستگاه ولایی جایگاه ویژه‌ای در بین مردم دارد، بیان کرد: نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در کنار تمام شهروندان است.

میرحیدری فرهنگ‌سازی را قسمت بزرگی از حرکت به سوی کاهش جرایم عنوان کرد و اذعان داشت: دستگاه‌های زیادی در برقراری نظم و امنیت جامعه دخیل هستند.

میرحیدری به رشد جرایم در این استان اشاره کرد و بیان داشت: در ابتدا ورود بنده رشد جرایم در گیلان 16 درصد بود و پس از گذشت یک سال به رتبه دوم کاهش جرایم در بین استان‌های کشور دست یافته‌ایم.

فرمانده انتظامی گیلان تاثیر صدا و سیما در کاهش جرایم و فرهنگ‌سازی در کنار اقدام‌های پلیسی را بسیار زیاد دانست و افزود: نیروهای ولایت‌مدار زیادی در پلیس گیلان در حال خدمتگزاری هستند.

فرمانده انتظامی گیلان خاطرنشان کرد: برای کاهش جرایم رانندگی در گیلان باید تلاش‌های زیادی صورت گیرد و این استان نباید از تصادفات آسیب ببیند.

مدیرکل جدید صدا و سیما مرکز گیلان نیز در نشست مذکور با بیان اینکه با استفاده از برنامه‌های متنوع باید اقدام‌های پلیس و جرایم جدید را به مردم انتقال داد، افزود: برای ایجاد امنیت و آگاه‌سازی اجتماعی نیازمند تولید سریال و فیلم سینمایی هستیم.

حسن ظهیری ، صدا و سیما را آماده همکاری در حوزه فرهنگ‌سازی برای جلوگیری از جرایم و افزایش امنیت دانست.

 

کد خبر : ۴۱۳۸۶۴