خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

حرکت نیروی انتظامی استان مازندران حرکتی رو به رشد است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۹۶

مهمترین دﻏﺪﻏﻪ و رﺳﺎﻟﺖ ﻧﯿﺮوی اﻧﺘﻈﺎﻣﯽ ﺗﺎﻣﯿﻦ اﻣﻨﯿﺖ ﭘﺎﯾﺪار و ﻣﻄﻠﻮب ﺑﺮای شهروندان اﺳﺖ ﺗﺎ آراﻣﺶ و رﻓﺎه ﻣﺮدم ﺑﻪ ﺧﻮﺑﯽ ﻓﺮاھﻢ ﺷﻮد.

ربیع فلاح، استاندار مازندران صبح امروز در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی با بیان اینکه نیروی انتظامی طلایه داران امنیت در دولت هستند اظهار داشت: نیروی انتظامی با اراده آهنین اخلاق مداری و حماسه آفرینی مدافع امنیت جمهوری اسلامی هستند.

به گزارش ایلنا از ساری، استاندار مازندران گفت: خدمت به مردم ولایت مدار و شریف میهن اسلامی لوح افتخار زرین و پشتوانهٔ معنوی گران سنگی است که خدمت گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر آن مفتخر بوده و باعثسربلندی آنان در پیشگاه خداوند متعال، مردم عزیز و خانواده معزز شهدا، این ولی نعمتان راستین می‌شود.

فلاح افزود: شوکت، عظمت و قدرت کشور ایران منبعثاز تلاش‌های سترگ دلاورمردی‌های بزرگ مردانی است که خالصانه و مخلصانه از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت می‌نمایند.

وی تصریح نمود: مهم‌ترین دﻏﺪﻏﻪ و رﺳﺎﻟﺖ ﻧﯿﺮوی اﻧﺘﻈﺎﻣﯽ ﺗﺎﻣﯿﻦ اﻣﻨﯿﺖ ﭘﺎﯾﺪار و ﻣﻄﻠﻮب ﺑﺮای شهروندان اﺳﺖ ﺗﺎ آراﻣﺶ و رﻓﺎه ﻣﺮدم ﺑﻪ ﺧﻮﺑﯽ ﻓﺮاھﻢ ﺷﻮد و اﻣﻨﯿﺖ از ﻣﻮﺿﻮﻋﺎت مهم جاﻣﻌﻪ اﺳﺖ و مهم‌ترین دﺳﺘﮕﺎھﯽ ﮐﻪ ﻣﯽ‌ﺗﻮاﻧﺪ در ﺗﺎﻣﯿﻦ آن ﻧﻘﺶ آﻓﺮﯾﻨﯽ ﮐﻨﺪ ﻧﯿﺮوی اﻧﺘﻈﺎﻣﯽ اﺳﺖ.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیروی انتظامی را سازمان رشیدی می‌دانند که بار سنگین تامین امنیت در جامعه اسلامی را به دوش می‌کشد.

فلاح ادامه داد: نیروی انتظامی نیاز یک جامعه آرمانی است و همه اندیشمندان اجتماعی بر ضرورت وجود چنین نیرویی در تمام جوامع تأکید دارند؛ نیرویی که با اقتدار در برابر اخلال گران نظم و امنیت ایستاده و تیشه بر ریشه‌های ظلم و فساد می‌کوبد تا ارمغان آور آرامش و عدالت باشد. امنیت، اعتماد، سلامت، پویایی و نشاط، ثمره حضور نیروی انتظامی در جامعه است.

استاندار مازندران در پایان گفت: خوشبختانه حرکت نیروی انتظامی استان مازندران حرکتی رو به رشد و بسیار بالنده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز