خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان مطرح کرد:

دولت تمام سعی خود را برای رفع مشکلات فرهنگیان به کار گرفته است

asdasd
کد خبر : ۴۱۳۳۸۲

استاندارگیلان گفت: دولت تمام سعی خود را برای رفع مشکلات فرهنگیان به کار گرفته است.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدعلی نجفی امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در هنرستان فنی شهید انصاری ناحیه یک رشت، بیان کرد: دولت تمام سعی خود را برای رفع مشکلات فرهنگیان به کار گرفته است. 

نماینده عالی دولت در استان گیلان با بیان نقش مهم نهاد تعلیم و تربیت در کشور خاطرنشان کرد: همه امکانات در این استان بایستی در خدمت آموزش و پرورش باشد.

نجفی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش به تنهایی قادر به حل مشکلات خود نیست، همه بایستی یاریگر این مجموعه فرهنگی بزرگ در کشور باشیم.

استاندار گیلان با تاکید بر ضرورت تلاش برای اجرای روش های نوین آموزش تصریح کرد: باید باور کنیم که به اعتقاد کارشناسان ، باسواد کسی نیست که فقط نوشتن و خواندن را یاد بگیرد.

وی افزود: سواد این است که ما بتوانیم قدرت تجزیه و تحلیل مسایل، حل آنها و درک خلاق از مسایل و انتخاب شیوه صحیح زندگی را داشته باشیم.

نجفی با تاکید بر ضرورت آگاهی دانش آموزان به حقوق شهروندی بیان کرد: این مهم بایستی در مدارس مورد توجه قرار گیرد و دانش آموزان نیز باید از حقوق شهروندی آگاهی های لازم را داشته باشند.

استاندار گیلان با بیان این که مدرسه تنها برای آموزش خشک و محفوضات ذهن نباشد، بیان کرد: مدرسه بایستی محل تفکر، اندیشیدن، تعامل و خلاقیت در محیطی عاری از ترس و نگرانی، توام با شادی و امید باشد. 

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به آغاز سرشماری نفوس و مسکن در استان همزمان با سراسر کشور اظهار کرد: بایستی در ارائه آمارهای صحیح و بموقع، همت و تلاش شود.

نجفی با بیان اینکه قدمت آماری ما بیش از 50 و 60 سال است، گفت: حتی در سخت ترین شرایط کشور، سال های جنگ تحمیلی و دفاع مقدس آمارگیری داشتیم.

استاندار گیلان با اشاره به آمارگیری به صورت اینترنتی در گام اول، از همگان خواست تا با همت و تلاش این کار را برای خود و خانواده هایشان انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز