خبرگزاری کار ایران

میرحسینی خبر داد:

برگزاری همایش بانوان ولایی در شهرستان تالش

asdasd
کد خبر : ۴۱۱۶۲۳

همایش بانوان ولایی با حضور بانوان قرآنی و هیئتی شهرستان تالش روز یکشنبه در بقعه‌متبرکه سید احمد ناله تربه و مسجد امام‌صادق(ع )برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حامد میرحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از تالش، اظهار کرد: همایش بانوان ولایی با حضور بانوان قرآنی و هیئتی این شهرستان روز یک‌شنبه در بقعه‌متبرکه سید احمد ناله تربه و مسجد امام صادق (ع )برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این همایش که به مناسبت عید سعید غدیر خم برگزار می‌شود از بانوان سادات و فعالان قرآنی تجلیل به عمل می‌آید.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تالش و رضوان‌شهر با بیان اینکه سخنران مراسم مذکور، مهدوی معاونت آموزشی حوزه علمیه خواهران استان گیلان است، خاطرنشان کرد: همچنین از ساعت ۳:۳۰ همان روز راهپیمایی بزرگ بانوان ولایی از میدان امام‌خمینی(ره) به سمت مسجد امام‌صادق(ع) و بقعه سید احمد ناله تربه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها توسط اداره اوقاف شهرستان تالش و با همکاری کلیات هیات‌مذهبی ویژه خواهران و فعالان قرآن شهرستان برگزار خواهد شد، بیان داشت: همچنین به مناسبت هفته ولایت ایام عید سعید غدیر خم محافل انس با قرآن در دو منطقه اسالم ولیسار برگزار خواهد شد.

میرحسینی گفت: قاری این محفل قرآنی حمیدرضا احمدی از قاریان بین‌المللی قرآن کریم است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تالش و رضوان‌شهر افزود: کارگاه آموزشی قرآن‌کریم فردا ساعت ۹:۳۰صبح در سالن معراج ارشاد این شهرستان باحضور فعالان قرآنی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز