خبرگزاری کار ایران

منتظری در بازدید از چوکا:

اصل مهم در چوکا تولید و پرداخت به موقع حقوق کارگران است

asdasd
کد خبر : ۴۰۳۸۴۴

رئیس سازمان صنعت، معدن گیلان گفت: اصل اول و مهم در چوکا تولید و پرداخت به موقع حقوق کارگران است و ما معتقدیم بازسازی باید با تولید همراه باشد.

به گزارش ایلنا از رضوانشهر، علی منتظری در اولین روز از هفته دولت در بازدید دو ساعته از مجتمع چوکا در جلسه‌ای با حضور مدیران این شرکت با تأکید بر راه‌اندازی هرچه سریعتر کارخانه و آغاز تولید گفت: اصل مهم در چوکا تولید و پرداخت به موقع حقوق کارگران است.

منتظری افزود: با توجه به تمهیدات در نظر گرفته شده و جلساتی که با شستا و تاپیکو با حضور استاندار گیلان داشته‌ایم، مقرر شد تامین مواد اولیه این شرکت به منظور آغاز تولید، صورت گیرد و خرید مواد اولیه در چند روز آینده شروع خواهد شد.

وی افزود: تأکید استاندار گیلان و تمامی مسئولین استان، ادامه روند تولید است و اقداماتی هم جهت فروش محصولات چوکا انجام گرفته که به زودی شاهد نتایج آن خواهیم بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در بخشی از سخنان خود گفت: اصل اول و مهم در چوکا تولید است و ما معتقدیم بازسازی باید با تولید همراه باشد، مگر در بخش هایی که واقعا نیازمند توقف تولید است.

وی در ادامه با اشاره به نوسازی ماشین آلات چوکا گفت: با پیگیری های به عمل آمده توسط استاندار محترم و سازمان صنعت، معدن و تجارت در مرحله بعدی، در بحث بازسازی و نوسازی ورود جدی تری خواهیم داشت که دیگر شاهد بوجود آمدن مسائل حاشیه ای نباشیم.

منتظری در پیامی خطاب به پرسنل چوکا گفت: در تمامی موارد مشکلات چوکا در شستا تصمیم‌گیری شد و مهم ترین تصمیم ما ادامه فعالیت چوکا، تولید آن و همچنین حل مشکلات کارگری آن بود که ان‌شاءالله در اسرع وقت این اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز