خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات دوچرخه‌سواری آستارا خبرداد:

آستارا صاحب پیست دوچرخه‌سواری کوهستان شد

asdasd
کد خبر : ۴۰۳۱۳۰

رئیس هیات دوچرخه‌سواری شهرستان آستارا از راه اندازی پیست دوچرخه سواری کوهستان در پارک جنگلی بی بی یانلوی این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از آستارا ، حسین خورشیدی امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به پتانسیل‌های اقلیمی در شهرستان آستارا زمینه راه اندازی پیست دوچرخه‌سواری کوهستان در این شهرستان فراهم بود.

 رئیس هیات دوچرخه سواری شهرستان آستارا تصریح کرد: این پیست دوچرخه سواری به طول تقریبی دو کیلومتر در محل پارک جنگلی بی بی یانلو راه اندازی شده است.

وی با تقدیر از همکاری شهرداری آستارا اضافه کرد: در راه اندازی این پیست دوچرخه سواری، اعضای هیات و همچنین دوچرخه سواران جوان و پیشکسوت آستارایی مشارکت داشتند.

خورشیدی در ادامه از برگزاری نخستین دوره مسابقه دوچرخه سواری کوهستان در پیست مذکور خبر داد و بیان کرد: این مسابقه 12 شهریور ماه امسال و در رده های سنی نوجوانان و جوانان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در برگزاری این مسابقه شهرداری آستارا ، هلال احمر، گروه دوچرخه سواری نیک و اداره ورزش و جوانان هیات دوچرخه سواری را همراهی می کنند، خاطرنشان کرد: افراد علاقمند به شرکت در این مسابقه علاوه بر بیمه ورزشی حتما باید پوشش مخصوص شامل لباس، دستکش، کفش و کلاه دوچرخه سواری را داشته باشند. 

وی در ادامه با بیان اینکه هیات دوچرخه سواری از زمان آغاز فعالیت خود اقدام به برگزاری چندین دوره مسابقه و همایش‌های عمومی دوچرخه سواری کرده است، گفت: استعدادهای ورزشی فراوانی در رشته دوچرخه سواری در آستارا فعالیت می کنند که با فراهم شدن زمینه ها و زیرساخت‌های لازم برای تمرین و نیز برگزاری مسابقات مختلف می‌توان شاهد شکوفایی و پویایی بیش از پیش این رشته در شهرستان آستارا شد.

قرارداد احاله مدیریت پارک یک هزار و 512 هکتاری بی‌بی یانلوی آستارا اوایل دی ماه سال 93 به مدت 15 سال از سوی منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان به شهرداری آستارا واگذار شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز