خبرگزاری کار ایران

در امتداد برنامه‌های جشنواره آشتی با طبیعت:

پاکسازی حاشیه بزرگراه رشت - قزوین توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گیلان و کرمانشاه

جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های گیلان و کرمانشاه در اقدامی دسته جمعی حاشیه بزرگراه رشت - قزوین را از زباله پاکسازی کردند.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های گیلان و کرمانشاه در اقدامی دسته جمعی حاشیه بزرگراه رشت - قزوین را از زباله پاکسازی کردند.

در این حرکت خودجوش دانشجویی، تعدادی از دانشجویان که در کنار آنان امیررضا پوررمضانعلی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و دارنده مقام سوم مسابقات شطرنج دانشجویان جهان در سال 2016 میلادی نیز دیده می‌شد.

 دانشجویان در این حرکت نمادین در بزرگراه رشت – قزوین  جهت آشتی با طبیعت  قسمتی از حاشیه این بزرگراه را از زباله پاکسازی کردند و با تشکیل زنجیره انسانی به مسافرین در مدخل ورودی استان گیلان یادآوری کردند که باید در حفظ و نگهداری محیط زیست خود کوشا باشند.

در این حرکت نمادین، دانشجویان بروشورها و تراکت‌هایی با شعار بیاید با طبیعت آشتی کنیم تهیه و در اختیار مسافران در عوارضی اتوبان رشت – قزوین قرار دادند.

در حاشیه این حرکت نمادین تیمور آمار معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و دبیر جشنواره  آشتی با طبیعت با یادآوری شعار این جشنواره گفت: تغییر وضعیت طبیعت در ایران منوط به تغییر الگوی رفتاری انسان‌هاست و ارتقای نقش آنان در احیای محیط زیست اطراف خود می‌تواند بسیار مهم و مؤثر باشد.

کد خبر : ۳۹۹۳۳۰