خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خبرداد:

آماده‌سازی 592 پایگاه تابستانی برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان

asdasd
کد خبر : ۳۸۴۶۷۱

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان از آماده‌‌سازی 592 پایگاه تابستانی برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان استان خبرداد.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان ظهر امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: سال گذشته 86 هزار و 342 دانش‌آموز در 412 پایگاه و مرکز تابستانی شرکت کردند که پیش‌بینی می‌شود امسال این رقم به بیش از 90 هزار دانش آموز در 592 مرکز تابستانی برسد.

مهدی حاجتی تصریح کرد: این مراکز شامل پایگاه‌های اوقات فراغت در مدارس، کانون‌های ورزشی، کانون‌های‌فرهنگی و تربیتی،مراکز کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان،مدارس‌قرآنی، پژوهش‌سراها، هنرستان‌های فنی و حرفه ای و اردوگاه های دانش آموزی است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان، طرح مزرعه تابستانی است که دانش آموزان دوره متوسطه می‌توانند در زمینی به مساحت حداقل 100 متر مربّع جهت کاشت برخی از اقلام مورد علاقه خود اقدام کنند.

حاجتی با بیان این که یکی از برنامه‌های تابستانه دانش آموزان برپایی‌اردوهای مختلف است، افزود: سال گذشته برای 13 هزار و 822 دانش آموز برنامه اردویی‌اجرا شد و پیش‌بینی می‌شود امسال این رقم به بیش از 16 هزار دانش آموز برسد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: برای اجرای برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان سال گذشته 257 میلیون تومان از محل اعتبارات استانداری گیلان و مشارکت های مردمی هزینه شد که پیش بینی می شود این رقم از محل اعتبارات پیش گفته به 360 میلیون تومان برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز