خبرگزاری کار ایران

به همت شهرداری رشت؛

نخستین خط وی‍‍ژه BRT در شهر رشت افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۳۸۳۷۷۴

نخستین خط ویژه BRT شهر رشت با حضور اعضای شورای این شهر با هدف کاهش آلودگی هوا، ترافیک و تردد خودروهای تک سرنشین افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از رشت،سیدمحمد علی ثابت‌قدم پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح نخستین خط ویژه BRT این شهر بیان کرد: منافع عمومی بر منافع شخصی اولویت دارد و هر مشکلی با مذاکره قابل برطرف شدن است.

ثابت قدم اذعان داشت: ممکن است در اجرای توسعه شهری و منافع عمومی تعارض‌هایی اتفاق بیفتد اما نباید در اجرای اهداف مدیریت شهری عقب‌نشینی کرد.

شهردار کلانشهر رشت با بیان اینکه با تمام توان خود فارغ از نیت‌های پشت پرده به طرف توسعه گام بر می‌داریم، گفت: افرادی که با این اهداف مخالف هستند در اقلیت قرار دارند.

وی با قدردانی از حضور تعدادی اعضای شورای شهر رشت در مراسم افتتاح خط ویژه مذکور گفت: این افراد را همواره در کنار خود خواهم داشت و با کمک آنها در راستای توسعه رشت گام برمی‌داریم.

محمدحسین واثق‌ کارگرنیا نیز در جریان افتتاح نخستین خط ویژه BRT این شهر بیان کرد: عملیات اجرایی پروژه خط ویژه شهر رشت در سال 94 آغاز شد و در اسفندماه سال گذشته به اتمام رسید.

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی این شهر، اعتبار هزینه شده برای پروژه مذکور را یک میلیارد و 500 میلیون تومان عنوان کرد و خاطرنشان کرد: پروژه خط ویژه شهر رشت از خیابان امام خمینی‌(ره) در میدان حشمت آغاز شده است و تا میدان گیل ادامه دارد.

واثق کارگرنیا تصریح کرد: این پروژه با هدف کاهش آلودگی هوا، ترافیک و تردد خودروهای تک سرنشین عملیاتی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز